۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۱۱

«رادیو جشنواره» متولد شد/ افتتاح یک نمایشگاه برای اهالی صدا

«رادیو جشنواره» متولد شد/ افتتاح یک نمایشگاه برای اهالی صدا

بخش نمایشگاهی سیزدهمین جشنواره رادیو و همچنین «رادیو جشنواره» دقایقی پیش با حضور معاون صدا افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بخش نمایشگاهی سیزدهمین جشنواره بین‌المللی رادیو صبح امروز شنبه 20 اردیبهشت‌ماه با حضور معاونان سازمان صدا و سیما، مدیران رادیویی و برخی از پژوهشگران و مهمانان خارجی شرکت‌کننده در جشنواره و اجلاس رادیو افتتاح شد.

در این دیدار که صوفی معاون صدا و تقدس نژاد معاون مالی اداری سازمان صدا و سیما حضور داشتند بخش نمایشگاهی سیزدهمین جشنواره بین المللی رادیو به صورت رسمی در سالن خورشید مرکز همایش های بین المللی سازمان صدا و سیما افتتاح شد.

در این مراسم مهدی دهقان‌نیری مدیر رادیو نمایش در معرفی بخش نمایشگاهی جشنواره رادیو توضیحاتی را ارائه داد و به عنوان رییس کمیته نمایشگاه رادیو جشنواره گفت: نمایشگاه رادیو جشنواره شامل 4 بخش است و در بخش اول غرفه یادنامه قرار دارد. پیش از 74 سال از قدمت رادیو در ایران می‌گذرد از این رو در این غرفه تلاش کردیم محصولات قدیمی این رسانه را در معرض نمایش قرار دهیم.

وی افزود: غرفه دیگر رادیو بخشی است که در آن سیستم تبدیل برنامه‌های رادیو از آنالوگ به دیجیتال را نشان می‌دهد.

دهقان نیری یادآور شد: نمایش عملکرد 10 سال رادیو به شیوه‌ای جدید از دیگر بخش‌های این نمایشگاه است. غرفه پایانی نمایشگاه محصول پژوهشگاه است که در آنجا کتاب‌های رادیو به نمایش گذاشته می‌شود.

رادیو جشنواره از ساعت 9 تا 24 روی تمام شبکه‌های رادیویی قابل دریافت است.

مراسم رسمی افتتاحیه سیزدهمین جشنواره بین المللی رادیو و پنجمین اجلاس جهانی صدا نیز ساعت 20:30 شنبه 20 اردیبهشت ماه در سالن همایش های صدا و سیما رگزار می شود.

 

 

کد خبر 2288434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha