۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۲۴

امتیازهای حدادی بی‌ثمر بود؛

گزارش فیبا آسیا از قهرمانی پتروشیمی در لیگ بسکتبال ایران

گزارش فیبا آسیا از قهرمانی پتروشیمی در لیگ بسکتبال ایران

فیبا آسیا طی گزارشی به قهرمانی پتروشیمی در مسابقات باشگاهی ایران که برای دومین‌بار رقم خورد، پرداخته و تاکید کرده است که در این بازی حامد حدادی امتیازآورترین بازیکن میدان بود اما امتیازهای او در نهایت بی‌‎نتیجه ماند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم پتروشیمی بندرامام در جریان پنجمین دیدار مرحله نهایی مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور که عصر روز جمعه در سالن بدون تماشاگر بندرامام و مقابل مهرام برگزار شد، برای چهارمین‌بار این تیم تهرانی را شکست داد و عنوان قهرمانی لیگ را از آن خود کرد.

سایت فیبا آسیا امروز شنبه طی گزارشی به این بازی و نتیجه نهایی آن پرداخته است. در این گزارش آمده که پتروشیمی با پیروزی مقابل مهرام برای دومین سال متوالی موفق شد قهرمانی مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور را به خود اختصاص دهد.

فیبا آسیا در این گزارش آورده است: در دیدار پنجم فینال لیگ ایران میان تیم‌های پتروشیمی که میزبان بود و مهرام، حامد حدادی 51 امتیاز برای تیمش به دست آورد. وی که 16 ریباند هم در کارنامه کارش در این بازی ثبت کرده بود، بیشتر از دیگر هم تیمی‌هایش و حتی بازیکنان حریف امتیاز گرفت و عنوان امتیاز آورترین بازیکن این بازی را به خود اختصاص داد.البته امتیازهایی که حدادی برای خود و مهرام به دست آورد هیچ نتیجه و ثمری نداشت چون در نهایت مهرام باخت و قهرمان نشد.

بر اساس گزارش فیبا آسیا و جریان دیدار روز جمعه تیم‌های پتروشیمی و مهرام صمد نیکخواه بهرامی که 25 امتیاز به دست آورد همراه با حامد آفاق و بهنام یخچالی که هر یک 14 و 15 کسب کردند، از بهترین‌های دو تیم مهرام و پتروشیمی بودند. در کوارتر سوم این بازی گادر راس آمریکایی پتروشیمی یعنی جانان گیبسون 13 امتیاز گرفت و باعث تغییر جریان بازی به سود تیمش شد. ضمن اینکه ارسلان کاظمی که با 16 امتیاز و 13 ریباند نقش خود را در پیروزی پتروشیمی ایفا کرد.

کد خبر 2288489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha