۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۷:۱۸

اخبار کوتاه بوشهر/

پیشرفت 57 درصدی محور کنگان به خورموج/ معارفه 12 مدیر در شهرداری برازجان

پیشرفت 57 درصدی محور کنگان به خورموج/ معارفه 12 مدیر در شهرداری برازجان

بوشهر - خبرگزاری مهر: پیشرفت 57 درصدی محور کنگان به خورموج، معارفه 12 مدیر در شهرداری برازجان و فعالیت 80 کانون فرهنگی و هنری شناسنامه‌دار در دشتستان عنوان خبرهای کوتاه از استان بوشهر است.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا صفایی مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر اظهار داشت: قطعات در دست اجرای بزرگراه خورموج ـ کنگان حدفاصل سه راهی روستای جاشک کنگان 57 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.حجم و کیفیت پروژه‌های راهسازی در استان بوشهر در یک سال اخیر رشد قابل توجهی داشته و شاهد رضایت خاطر شهروندان از این وضعیت هستیم.

وی از پیشرفت 57 درصدی محور کنگان به خورموج خبر داد و تصریح کرد: پیشرفت قطعات در دست اجرای این بزرگراه به طول 20 کیلومتر از بزرگراه خورموج ـ کنگان حد فاصل سه راهی روستای جاشک 57 درصد است.در جنوب استان بوشهر بیشترین و مرغوب‌ترین راه‌‎ها و بزرگراه‌ها را داریم و پوشش بزرگراه در مسیر بوشهر ـ عسلویه بسیار مطلوب و ایده‌آل است.

مدیرکل راه و شهرسازی بوشهر بیان کرد: این اداره کل با به‌کارگیری بخش سخت افزاری و نرم افزاری تمام تلاش خود را در ایجاد ایمنی و بهسازی جاده‌ها و رفع نقاط پرحادثه این شهرستان انجام خواهد داد.

معارفه 12 مدیر در شهرداری برازجان

در آیینی با حضور مدیران و کارکنان شهرداری برازجان 2 معاون و 10 مدیر جدید شهرداری برازجان معارفه شدند.

شهردار برازجان با اشاره به تغییرات انجام شده در شهرداری گفت: ما نیازمند تولید ایده‌های نو و روش‌های نوین مدیریتی برای تحول هستیم و تغییر مدیریت به معنی وجود نقص در مدیر قبلی نیست؛ بلکه این امر از ضرورت‌های هر سازمانی است که موجبات پویایی و رشد روز افزون آن را فراهم می‌کند.

در این مراسم، شهریار اخلاقی بهرام‌آبادی به‌عنوان مشاور عالی عمرانی و شهرسازی، کریم اسفندیاری به‌عنوان معاون فرهنگی -اجتماعی، محمدحسن محمدی به‌عنوان معاون فنی و عمرانی، جواد بحرینی به‌عنوان مدیر واحد موتوری و امور حمل و نقل، شهرام نوروزی به‌عنوان مدیر واحد عمران، اردشیر خلیلی به‌عنوان مدیر موتوری و تعمیرگاه سازمان اتوبوسرانی، عبدالرسول استادزاده به‌عنوان مدیر خدمات اداری، محمد خادم‌پور به‌عنوان مدیر کارخانجات، شهریار حیدری به‌عنوان جوشکار واحد عمران، غلامرضا صفدری با حفظ سمت به‌عنوان مسئول امورمالی سازمان‌های تابعه، رضا عسکری به‌عنوان کارشناس درآمد و فاطمه حاجب به‌عنوان مدیر امور قرارداد و پیمان شهرداری برازجان معرفی شدند.

فعالیت 80 کانون فرهنگی و هنری شناسنامه‌دار در دشتستان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان گفت: توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و هنری باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد و باید جوانان را به سمت فعالیت‌های فرهنگی و هنری سوق دهیم.

کرم باقری از فعالیت 80 کانون فرهنگی و هنری شناسنامه‌دار در شهرستان دشتستان خبر داد و ابراز کرد: ساماندهی و شناسنامه‌دار کردن کانون‌ها امری مهم است که با همکاری مدیران کانون‌ها و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محقق شده است.

وی افزود: در سال جاری به دنبال رایزنی برای اختصاص اعتبارات ویژه برای کانون‌های فرهنگی و هنری فعال در مناطق شهری و روستایی شهرستان دشتستان هستیم.

کد خبر 2288951

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha