۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۲۱:۴۱

حجت الاسلام اختری:

دفتر بنیاد عفاف و حجاب در مازندران دایر می شود

دفتر بنیاد عفاف و حجاب در مازندران دایر می شود

ساری - خبرگزاری مهر: دبیر کل بنیاد عفاف و حجاب با اشاره به تصویب دفتر بنیاد عفاف و حجاب در شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: دفتر بنیاد عفاف و حجاب در مازندران راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد حسن اختری شامگاه شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان مازندارن با انتقاد از گسترش بدحجابی در جامعه گفت: برای مقابله با این مقوله باید برنامه های فرهنگی را اجرا کرد.

وی با اشاره به اینکه رعایت حجاب و عفاف دستور الهی است، افزود: کسانی که حجاب را رعایت نمی کنند نسبت به امر الهی ناآگاه هستند.

حجت الاسلام اختری با اشاره به تصویب بنیاد ملی عفاف و حجاب در شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: به زودی دفتر این بنیاد در مازندران راه اندازی می شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران نیز با بیان اینکه بدحجابی معضل بزرگی است، گفت: بدحجابی مغایر دین اسلام است و امیدواریم با تدوین برنامه های فرهنگی، شاهد رعایت امر الهی حجاب در استان باشیم.

آیت الله طبرسی با تاکید بر لزوم فرهنگ سازی برای مقوله عفاف و حجاب بر لزوم تسریع در راه اندازی دفتر عفاف و حجاب در استان تاکید کرد.

ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران نیز گفت: عفاف و حجاب در حفظ بنیان خانواده تاثیر بسزایی دارد زیرا این نهاد در جامعه جایگاه ویژه ای دارد.

وی بیان داشت: دستگاههای اجرایی استان آمادگی کامل برای تدوین و اجرای برنامه های فرهنگی در این بخش را دارند و توجه به مقوله عفاف و حجاب سبب مصونیت جامعه از انواع آسیبها می شود.
 

کد خبر 2289051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha