۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۹:۱۳

مهر منتشر کرد؛

گزارش تصویری - تشریحی از خداحافظی اسطوره تیم فوتبال اینترمیلان

گزارش تصویری - تشریحی از خداحافظی اسطوره تیم فوتبال اینترمیلان

مراسم خداحافظی مدافع 40 ساله آرژانتینی تیم فوتبال اینترمیلان ایتالیا شنبه شب برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، زانتی شب گذشته در دیدار با لاتزیو که با برتری 4 بر یک نراتزوری در ورزشگاه سن سیرو  به پایان رسید، به دوران بازیگری خود پایان داد. زانتی از سال 1995 برای اینتر 875 بار به میدان رفت و اولین خرید ماسیمو موراتی در دوران ریاست وی بود.

موراتی در مورد زانتی گفت: از زمانی که به اینتر آمد همیشه به پوشیدن پیراهن تیم افتخار می‌کرد و همیشه ما را به اینکه هوادار اینتر هستیم، مغرور می‌‍ساخت. ما جام‌های زیادی با زانتی برده ایم. فکر می‌کنم شخصی مثل او سزاوار همه این چیزها بوده و سزاوار عشق ما نسبت به خودش. زانتی همواره به یاد ما خواهد ماند.

زانتی با اینتر به پنج عنوان قهرمانی رقابتهای سری آ دست پیدا کرده و در فینال جام یوفا در سال 1998 مقابل لاتزیو که به برتری سه بر صفر اینتر انجامید، گل زد. او در فتح سه گانه اینتر در سال 2010 (لیگ قهرمانان اروپا، جام حذفی ایتالیا و سری آ) نقش پررنگی داشت.

زانتی در خصوص خداحافظی از فوتبال گفت: برای من اتخاذ چنین تصمیمی کار ساده‌ای نبود. هر آنچه داشته‌ام را در طبق اخلاص گذاشته‌ام. خوشحالم که وقتی در سلامت کامل جسمانی و ذهنی هستم از فوتبال خداحافظی می‌کنم.

کد خبر 2289115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha