۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۰۷

اصفهانیان به مهر خبر داد:

برگزاری کلاس توجیهی داوران با مدرس خارجی/ تصمیم کمیته در مورد قهرمانی

برگزاری کلاس توجیهی داوران با مدرس خارجی/ تصمیم کمیته در مورد قهرمانی

رئیس کمیته داوران از احتمال برگزاری دوره توجیهی داوران پیش از آغاز لیگ چهاردهم با حضور مدرس خارجی خبر داد.

فریدون اصفهانیان در حاشیه برگزاری همایش علمی و دانش افزایی مربیان برتر فوتبال کشور و در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص برنامه‌های کمیته داوران برای لیگ چهاردهم ضمن بیان مطلب فوق گفت: هر سال پیش از آغاز مسابقات دوره ها و کلاس های توجیهی برای داوران برگزار می شود که  امسال سعی داریم این برنامه ها را بهتر کنیم.

وی ادامه داد: تا به امروز تصمیم بر این است که این دوره آموزشی با حضور مدرسان داخلی برگزار شود اما اگر بتوانیم و نیاز آن را احساس کنیم احتمال استفاده از مدرسان خارجی در این کلاس نیز وجود دارد.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در خصوص آخرین وضعیت این کمیته نیز اظهار کرد: با اضافه شدن رامین حبیبی زاده که از بخش داوران فوتبال ساحلی است اعضای کمیته 5 نفر شدند تا در تصمیم گیری ها بهتر عمل کنند.

وی ادامه داد: ما در فصل گذشته مشکلی با دپارتمان داوری نداشتیم زیرا هر بخش وظایف خود را  انجام می دهد و امیدواریم در این فصل نیز این اتفاق افتاده و شاهد برگزاری مسابقات با کمترین مشکلات باشیم.

اصفهانیان همچنین در خصوص وضعیت محسن قهرمانی هم گفت: باید در کمیته داوران در خصوص استفاده از این داور محروم بحث شود و پس از آن در خصوص وضعیت او به جمع بندی نهایی خواهیم رسید.

کد خبر 2289192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha