۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۷:۳۸

کارلوس کی روش:

اطلاعات بدی به وزیر داده‌اند/ متاسفم که باید مسائل شخصی را عمومی کنم

اطلاعات بدی به وزیر داده‌اند/ متاسفم که باید مسائل شخصی را عمومی کنم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت که اطلاعات هر سه حریف ایران در جام جهانی را داریم و هر روز در مورد آنها بررسی های لازم را انجام می دهیم. کی روش همچنین در مورد اظهار نظر وزیر ورزش و جوانان در مورد وی گفت: متاسفم که در فاصله کوتاه باقی مانده تا جام جهانی باید در مورد این مسائل کوچک حرف بزنم.

به گزارش خبرنگار مهر، کارلوس کی روش عصر امروز یکشنبه در حاشیه آخرین تمرین تیم ملی قبل از سفر به اتریش به خبرنگاران حاضر در زمین شماره یک ورزشگاه آزادی ضمن بیان این مطلب افزود: کادر فنی تیم ملی همه اطلاعات مربوط به نیجریه، بوسنی و آرژانتین را در اختیار دارد و هر روز در مورد فعالیت هایی که آنها می کنند ما اطلاعات جدید به دست می آوریم و در آنالیزی که می کنیم نتایج را به بازیکنان هم اعلام می کنیم.

وی در مورد دستاوردهای اردوی آفریقای جنوبی و برنامه اردوی اتریش گفت: ما در اردوی آفریقا دو هدف داشتیم که به آن رسیدیم و در اردوی اتریش هم تلاش می کنیم با برگزاری چند دیدار تدارکاتی به بهترین شرایط فنی برسیم و برای جام جهانی آماده شویم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مورد دو بازیکن دیگری که باید به لیست تیم ملی اضافه شوند خاطرنشان کرد: در حال حاضر ما 28 بازیکن در اردو داریم که باید 30 بازیکن را در لیست نهایی قرار دهیم اما از این نفرات ما 23 نفر را برای برزیل انتخاب خواهیم کرد.

کارلوس کی روش در مورد عملکرد دروازه بان های تیم ملی نیز گفت: اگر نتایج تیم ملی در دور مقدماتی را مرور کنید متوجه خواهید شد که دروازه بان و خط دفاعی ما عملکرد خوبی داشتند و تیم ملی با کمترین گل خورده و با اقتدار به مرحله بعدی صعود کرد.

وی در مورد اظهار نظر وزیر ورزش و جوانان مبنی بر اینکه عنوان کرده بود مشکل تیم ملی لباس نیست بلکه کی روش است گفت:  متاسفم که در فاصله 34 روز مانده تا جام جهانی باید در مورد این مسائل کوچک حرف بزنم. امیدوارم این بار آخری باشد که در این مورد از من سوال می شود و من پاسخ می دهم. دوست دارم تمرکز خودم و بازیکنانم روی آماده سازی تیم ملی باشد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در ادامه خاطرنشان کرد: متاسفانه به وزیر ورزش و جوانان اطلاع رسانی بدی انجام شده است. به همین منظور به دکتر سعدی - وکلیم- دستور دادم تمام اطلاعات و محتویات مربوط به پرونده شرکت روماریو اسپورت و آقای جعفری در ارتباط هایی که با من برقرار کردند و مذاکراتی که داشتند را رصد کرده و دسته بندی کند و آنها را در اختیار رسانه ها بگذارد.

کارلوس کی روش ادامه داد: هیچگاه دوست نداشتم در این باره به صورت عمومی صحبت کنم اما آنها از سکوت من استفاده کردند و در برخی رسانه ها مطالب غیرواقعی منتشر کردند که حرف هایشان اشتباه بود. من به هیچ عنوان علاقه ندارم در مورد مسائل شخصی ام حرف بزنم به همین دلیل توصیح در این مورد را به وکیلم سپردم.

وی افزود: متاسفانه زمانی که منافع شخصی را با منافع ملی تلفیق کنیم و به وزیر هم اطلاع رسانی بدی انجام شود، وضعیت همینگونه خواهد بود. من برای شما سه مثال می زنم که قضیه را بیشتر توضیح بدهم. ما در بازی با قطر و تایلند و همینطور کره جنوبی مجبور بودیم با لباس هایی بازی کنیم که ممکن بود ما را از رسیدن به جام جهانی باز بدارد چون رطوبت هوا در تایلند بسیار زیاد بود. وقتی به شماره کسی که پایش 44 است کفش شماره 34 می دهند او حتی نمی تواند راه برود.

کی روش خاطرنشان کرد: مثال سوم این است که وقتی یک دست گرمکن به هر یک از بازیکنان ما داده می شود و از آنها می خواهند که در یک اردوی 21 روزه در دو نوبت صبح و عصر فقط از آن یک دست گرمکن استفاده کنند مشخص است شرایط مناسب نیست. متاسفم که اینگونه مجبورم در مورد این موارد اطلاع رسانی کنم. تکرار می کنم که مسائل شخصی ام ربطی به این موضوع ندارد. از همین جا می خواهم اعلام کنم اگر از نظر مالی بدهی به آنها دارم همینجا جلوی هواداران و خدا خودم را مسئول می دانم اما من این موضوع را به وکیلم سپردم و از هوادارانم به خاطر صحبت های انجام شده در این بار عذرخواهی می کنم.

کد خبر 2289810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha