۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۹:۱۷

در گفتگو با مهرعنوان شد:

قرارداد سرمربی تیم بسکتبال جوانان ایران هنوز نهایی نشده است

قرارداد سرمربی تیم بسکتبال جوانان ایران هنوز نهایی نشده است

رئیس فدراسیون بسکتبال با اشاره به توافقات نهایی این فدراسیون با "میلوس پجیچ" برای بر عهده گرفتن هدایت تیم جوانان، گفت: البته هنوز قراردادی در این زمینه منعقد نشده، قرار است بعد از ارزیابی وی در جریان تمرینات در این زمینه تصمیم لازم را اتخاذ کنیم و در صورت رسیدن به نتیجه مثبت قرارداد پنج ماهه ببندیم.

محمود مشحون در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه برای سپردن هدایت تیم جوانان به یک مربی خارجی، با دو گزینه وارد مذاکره شدیم، اظهارداشت: از میان این دو نفر با "میلوس پجیچ"  به توافقات بهتر و کاملتری رسیدیم طوریکه تا پای مذاکره در تهران هم پیش رفتیم.

وی تصریح کرد: بر همین اساس این مربی صربستانی جمعه گذشته وارد تهران شد. یک روز بعد هم به فدراسیون آمد تا مذاکرات رو در رویی با وی داشته باشیم. نتیجه مذاکرات تا حد خیلی زیادی برای دو طرف راضی کننده بود طوریکه منجر به توافق برای آغاز به کار وی شد اما هنوز قراردادی منعقد نشده است.

رئیس فدراسیون بسکتبال با اشاره به اینکه از روز دوشنبه تیم جوانان تمرینات خود را زیر نظر این مربی خارجی آغاز کرد، ادامه داد: طی چند روز حضور میلوس پجیچ در تمرینات تیم جوانان، به ارزیابی بهتری از چگونگی کار و عمکرد او خواهیم رسید و در نتیجه می‌توانیم تصمیم درست‌تری برای همکاری قطعی با او بگیریم. طی این مدت اگر به این نتیجه رسیدیم که این مربی صربستانی توانایی اداره تیم را دارد قرارداد او را منعقد می‌کنیم.

مشحون تصریح کرد: حتی در این صورت هم قرارداد "میلوس بجیچ" به صورت پنج ماهه و تا مسابقات قهرمانی آسیا منعقد خواهد شد. پس از این رقابت‌ها در مورد ادامه همکاری با وی تصمیم‌گیری خواهد شد.

رئیس فدراسیون بسکتبال تاکید کرد که در صورت نهایی شدن همکاری با گزینه صربستانی تیم جوانان و انعقاد قرارداد با وی، او مسئولیت تیم نوجوانان را همزمان بر عهده خواهد گرفت.

به گزارش مهر، بیست و سومین دوره رقابت‌های بسکتبال قهرمانی جوانان آسیا 28 مردادماه تا 6 شهریورماه در دوحه قطر برگزار خواهد شد.

کد خبر 2290063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha