۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۹:۱۴

پورحیدری در گفتگو با مهر:

می‌توانم در هیات مدیره استقلال مفید باشم/ منتظر تصمیم وزارت ورزش هستیم

می‌توانم در هیات مدیره استقلال مفید باشم/ منتظر تصمیم وزارت ورزش هستیم

عضو پیشین هیات مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه شرایط با دوره قبل مدیریتی این باشگاه فرق کرده است تاکید کرد: با وضعیت کنونی می‌توانم در هیات مدیره استقلال مفید باشم و بحث‌های فنی را مطرح کنم.

منصور پورحیدری در گفتگو با مهر، در خصوص آخرین مذاکراتی که با وی برای حضور در هیات مدیره باشگاه استقلال صورت گرفته است، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: برای هیات مدیره باشگاه استقلال در این چند روز صحبت تازه‌ای با من صورت نگرفته و هر چه بوده به همان حرف‌های قبل باز می‌گردد. فقط منتظریم ببینیم که وزارت ورزش در تصمیم‌گیری نهایی خود چگونه عمل خواهد کرد.

وی در خصوص اینکه آیا تصمیم نهایی خود را برای حضور در هیات مدیره استقلال گرفت است؟، اظهار کرد: شرایط دیگر مانند قبل نیست و فکر می‌کنم که کاملا فرق می‌کند. آن زمان تمام بحث‌ها مالی بود و من هم تاکید داشتم که چون تجربه اقتصادی ندارم حضورم در هیات مدیره هیچ نفعی ندارد. حالا شرایط طوری شده که من فکر می‌کنم که می‌توانم در هیات مدیره مفید باشم چرا که بحث فنی را مطرح می‌کنم.

پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص اینکه غیر از وی چه کسی از جمع قدیمی‌های این باشگاه در هیات مدیره جدید باشگاه حضور خواهد داشت، خاطرنشان کرد: من در این باره اطلاع دقیقی ندارم ولی هر نفر یا نفراتی بیایند با توجه به اینکه وضعیت اقتصادی متفاوت خواهد بود می توانند به استقلال کمک کنند.

وی درباره اینکه گفته می‌شود تاخیر در معرفی اعضای هیات مدیره استقلال باعث از دست رفتن زمان برای فصل نقل و انتقال خواهد شد، یادآور شد: به نظر من هم کمی دیر شده است ولی شروع رسمی فصل نقل و انتقال اول خردادماه است که هنوز فرصت باقی مانده ولی فکر می‌کنم که هر چه زودتر این اتفاق رخ بدهد به نفع استقلال خواهد بود.

پورحیدری درباره خداحافظی فتح الله‌زاده با باشگاه استقلال و گمانه زنی‌ها برای مدیرعاملی افشارزاده و آجرلو گفت: فتح الله‌زاده فشار زیادی را تحمل کرد و قصد داشت استراحت کند. افشارزاده یک مدیر پرسابقه در ورزش است که توانمندی‌های زیادی دارد. آقای آجرلو هم مدتی را در باشگاه پاس و دیگر بخش‌ها مدیریت کرد و دارای تجربه است ولی باید دید که وزارت ورزش چه تصمیمی را خواهد گرفت.

کد خبر 2290069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha