۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۷:۵۹

ادیبی خبر داد:

جشن میلاد امام اول شیعیان در امامزاده قاسم (ع) بوشهر برگزار می‌شود

جشن میلاد امام اول شیعیان در امامزاده قاسم (ع) بوشهر برگزار می‌شود

بوشهر - خبرگزاری مهر: مسئول تشکل‌های دینی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر از برگزاری جشن میلاد امام اول شیعیان حضرت امیرالمومنین علی (ع) در امامزاده قاسم (ع) بوشهر خبر داد.

حسين اديبي در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امام علي (ع) عالم هر علمي بود و در جامعه با اخلاق خوب و به عدالت با مردم رفتار مي كرد و ارتباط داشت و حضرت اميرالمومنين (ع) الگو گنجي اخلاقي و الهي و آسماني براي مردم و مسئولان است.

وي از برگزاری جشن سخنراني و مولودي خواني با همكاري سپاه امام صادق (ع) و به مناسبت میلاد امام اول شیعیان حضرت امیرالمومنین علی (ع) در شامگاه دوشنبه ساعت 21 در امامزاده قاسم (ع) بوشهر در مقابل پارك شغاب اين شهر خبر داد.

مسئول تشکل‌های دینی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: جشن بزرگ ميلاد مولود كعبه حضرت علي (ع) نيز به همت هيئت مذهبي منتظران حضرت مهدي (عج) شهرستان و با مشاركت پايگاه مقاومت نجف اشرف بوشهر و همكاري هيات امنا مسجد خاتم الانبيا (ص) با سخنراني حجت الاسلام حامد بردستاني و مولودي خواني سيد مهدي فاطمي، 22  ارديبهشت ماه، بعد از نماز مغرب و عشا در هنرستان طالقاني برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در هفت مسجد روستای شبانکاره خبر داد و تصریح کرد: امسال آئین معنوی اعتکاف ویژه آقایان و بانوان در هفت مسجد در شبانکاره و روستاهای بويري، خیارزار، محمد جمالی، لايپه، عطیبه و زکریایی با همکاری روحانیون مستقر برگزار می‌شود که در سال گذشته 600 نفر از بانوان و 200 نفر از آقایان معتکف در آئین شرکت کردند.

اديبي در ادامه خاطرنشان ساخت: اعتکاف فرصتی مناسب و کارآمد برای تفکر به‌شیوه رفتاری خود در عرصه‌های مختلف زندگی و نحوه عبودیت و بندگی در پیشگاه پروردگار است.

وی افزود: محفل انس با قرآن کریم، ایستگاه تصحیح نماز، مراسم دعای ام داوود، گفتمان دینی با موضوع سبک زندگی اسلامی – ایرانی، تشکیل حلقه مباحثه دینی معتکفان با موضوع خدمت‌رسانی فرهنگی و جهادی به جامعه از دیگر برنامه‌های اعتکاف سال 93 در شبانكاره است.

کد خبر 2290620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha