۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۲۵

محمدرضا خانزاده:

در اتریش به هماهنگی تاکتیکی می‌رسیم

در اتریش به هماهنگی تاکتیکی می‌رسیم

مدافع تیم ملی فوتبال ایران با ابراز رضایت از اردوی این تیم در کشور اتریش گفت: قطعا در این اردو به هماهنگی تاکتیکی و فیزیکی خوبی خواهيم رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا خانزاده در مورد برگزاری اردوی آماده‌‎سازی تیم ملی ایران در اتریش، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: خوشبختانه در شرایطی خوب و عالی کارمان را ادامه می‌دهیم و بعد از اردویی خوب در آفریقای جنوبی به اردوی اتریش آمده‌ایم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مطمئنا اردوی خوبی در این کشور داریم زیرا شرایط اردو و آب و هوایی اتریش بسیار مناسب است و قطعا در این اردو به هماهنگی تاکتیکی و فیزیکی خوبی خواهيم رسید.

مدافع تیم ملی ایران دهمچنین تاکید کرد: در اردوی آفریقا شرایط خوبی داشتیم و تمریناتی را انجام دادیم که در تمام عمرم مانند آنها نديده بودم و تجربه بسیار خوبی برای همه بازیکنان بود، چرا که تمرینات بسیار پرفشاری را پشت سرگذاشته‌ایم و باید به همين روند هم ادامه دهيم.

وی در ادامه تصریح کرد: خوشبختانه سه دیدار خوب را پيش رو داریم که در این دیدارها نقاط قوت و ضعف تیم ملی مشخص می‌شود و با کار روی آنها می‌توانيم در جام جهانی موفق‌تر عمل کنيم.

خانزاده در پایان گفت: باید آمادگی خود را تا مسابقات جام جهانی حفظ کنیم، بالاتر ببریم و با بازی‌های خوب و در خور شان نام و فوتبال ایران بدست بیاوریم.
 

کد خبر 2291065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha