۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۳:۰۳

نمایشگاه توانمندی اشتغال مددجویان كميته امداد کردستان افتتاح شد

نمایشگاه توانمندی اشتغال مددجویان كميته امداد کردستان افتتاح شد

سنندج – خبرگزاری مهر: قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: نمایشگاه دستاوردهای مددجویان زیرپوشش کمیته امداد کردستان در قالب 35 غرفه با هدف معرفی توانمندی‌های جامعه هدف این نهاد برپا شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا طاهری ظهر چهارشنبه در حاشیه برگزاري مراسم افتتاح این نمایشگاه اظهار داشت: این نمایشگاه معرف تعدادی از کارهای حوزه خدمات، تولید، کشاورزی، باغداری، صنایع دستی، سلامت و خانواده و حوزه فرهنگی است که مددجویان کمیته امداد در راستای اشتغالزایی فعالیت دارند.

وی افزود: مشاغل خانگی و مشاغل خرد ظرفیت مناسبی برای ایجاد اشتغال با کمترین هزینه ‌ها و پایداری بالا بوده که طی چند سال اخیر به صورت ویژه در کمیته امداد امام خمینی به آن توجه شده است.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان كردستان بیان کرد: تلاش در راستای توانمند سازی و ایجاد بسترهای لازم به منظور خودکفایی مددجویان زیرپوشش از مهم ‌ترین اولویت‌های این نهاد است و ایجاد اشتغال، ارائه آموزش های فنی و حرفه‌ای و کارآفرینی با توجه به استعداد های مددجویان به صورت ویژه در کمیته امداد مورد توجه قرار گرفته است.

طاهری یادآور شد: همچنین در راستای توسعه حمل و نقل روستای در مناطق محروم 50 دستگاه خودرو وینگل پنج دو کابین به مددحویان کمیته امداد تحویل داده شد.

وی ادامه داد: قیمت اصلی این خودروها در بازار 64 میلیون تومان است که تمام شده این خودروها برای مددجویان 36 میلیون تومان، نحوه تسهیلات آن 15 میلیون تومان با مشارکت بانک ملی و 18.5 میلیون تسهیلات امدادی و سه میلیون آورده متقاضی است.

قائم مقام كميته امداد استان كردستان در پايان سخنان خود در اين نمايشگاه يادآور شد: آورده مددجویان سه میلیون تومان بوده و انتظار می رود با این حرکت زمینه اشتعالزایی مددجویان روستایی فراهم شود.

کد خبر 2291281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha