۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۳:۳۸

مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کشور با حضور 16 تیم در بوشهر آغاز شد

مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کشور با حضور 16 تیم در بوشهر آغاز شد

بوشهر - خبرگزاری: مدیر اجرایی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کشور گفت: مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کشور با حضور 16 تیم در بوشهر آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بازدرهوا صبح پنجشنبه در حاشیه برگزاری این مسابقات در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 16 تیم از استان‌های بوشهر، تهران، مازنداران، هرمزگان و گیلان در این مسابقات حضور دارند که استان‌های تعدادی از تیم‌های خود را به این مسابقات اعزام کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات تا فردا ادامه خواهد داشت، خاطرنشان ساخت: استان بوشهر پنج تیم را در این مسابقات دارد و علی‌رغم اینکه نخستین بار در این مسابقات حضور یافته‌اند، عملکرد مناسبی داشته‌اند.

مدیر اجرایی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کشور اضافه کرد: استان بوشهر دارای پتانسیل بالایی در زمینه والیبال ساحلی است که در صورت جب حامی می‌تواند سالانه چندین دوره مسابقه را در استان برگزار کرده و تیم‌های استان نیز به مسابقات اعزام شوند.

سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی کشورمان نیز اظهار داشت: استان بوشهر دارای استعدادهای خوبی در این رشته ورزشی است و زمین مسابقات نیز وضعیت خوبی دارد هر چند در صورتی که مسابقات در زمین فوتبال ساحلی برگزار می‌شد، کیفیت بالاتری داشت.

رضا نائینی اضافه کرد: رشته والیبال ساحلی از رشته‌های بسیار خوب برای مسابقات مختلف است و در صورتی که بتوانیم سرمایه‌گذاری مناسبی در این رشته داشته باشیم می‌توانیم مدال های خوبی را کسب کنیم.

وی با اشاره به شرکت 16 تیم در این دوره از مسابقات، خاطرنشان ساخت: این مسابقات از شبکه‌های سراسری پخش نشده است و در صورتی که این مهم اتفاق می‌افتاد، شاهد افزایش تیم‌های حضار در مسابقات بودیم.

کد خبر 2291878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha