۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۴:۱۸

با نظر سرمربی تیم اصفهانی/

تمرینات ذوب‌آهن از 9 خرداد آغاز می‌شود/ آغار تمرینات اصلی از 18 خرداد

تمرینات ذوب‌آهن از 9 خرداد آغاز می‌شود/ آغار تمرینات اصلی از 18 خرداد

اصفهان – خبرگزاری مهر: با نظر سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان تمرینات مقدماتی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان از 9 خرداد آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، تمرینات تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در دو نوبت مقدماتی و تمرینات اصلی برای آغاز فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور آغاز می‌شود.

بر اساس نظر گل‌محمدی، سرمربی تیم ذوب‌آهن، تمرینات مقدماتی این تیم از 9 خرداد شروع شده و بعد از 5،6 روز تمرین، چند روز استراحت کرده و بار دیگر از 18 خرداد، تمرینات اصلی شروع می‌شود.

يحيي گل‌محمدي، سرمربي تيم ذوب‌آهن اصفهان با اعلام اين خبر همچنين اظهار داشت:قرار است که تیم اصفهانی بعد از آغاز تمرینات اصلی، برخی اردوهای داخلی و خارجی را نیز برگزار کرده و بر میزان آمادگی خود بیفزاید.

به گزارش مهر، در این مدت باشگاه اصفهانی نیز بازیکنان مد نظر سرمربی این تیم را جذب کرده و بر اساس لیست مد نظر گل‌محمدی، جذب بازیکن انجام می‌دهد.

یحیی گل‌محمدی، صبح روز سه‌شنبه وارد اصفهان شده و قرار است تا زمان آغاز تمرینات، جذب بازیکن را نیز زیر نظر داشته باشد؛ وی امروز مجتبی حسینی و حسن استکی را به عنوان دستیاران خود در تیم ذوب‌آهن اصفهان انتخاب کرد.

مجتبی حسینی که از دوستان صمیمی گل‌محمدی به شمار می‌رود، سابقه بازی در ذوب‌آهن را داشته و پیش از این در تیم پرسپولیس نیز مربیگری کرده است.

همچنین حسن استکی، مربی سابق تیم ذوب‌آهن که پیش از این در تیم اصفهانی با حضور فیروز کریمی نیز حضور داشت، بار دیگر به عنوان دستیار در این تیم باقی ماند.

بر اساس اعلام سرمربی ذوب‌آهن، باشگاه اصفهانی با داوود فنایی، مربی دروازه‌بان‌های فصل گذشته سایپا نیز به توافق رسیده و به زودی او نیز به جمع ذوبی‌ها اضافه می‌شود.

 

کد خبر 2291906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha