۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۵:۵۵

مربی ایرانی تیم آذربایجان:

هدف اصلی ما شکست ارمنستان بود/ برخی از ستاره‎های ایران در حد نامشان ظاهر نشدند

هدف اصلی ما شکست ارمنستان بود/ برخی از ستاره‎های ایران در حد نامشان ظاهر نشدند

مهرزاد اسفندیاری فر مربی ایرانی تیم کشتی فرنگی آذربایجان پس از شکست سنگین برابر تیم ایران اعلام کرد: نتیجه قابل پیش بینی بود و ما تمام نیرو و توان خود را برای شکست دادن تیم ارمنستان ذخیره کرده بودیم.

 اسفندیاری فر در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب گفت: می توانستیم طوری تیم را بچینیم که نه تنها با این اختلاف به ایران نبازیم بلکه حتی پیروز میدان نیز باشیم اما هدف اصلی ما شکست دادن تیم ارمنستان بود و ما نفرات اصلی خود را برای این دیدار حساس استراحت دادیم که خوشبختانه توانستیم این دیدار را با نتیجه 8 بر صفر به سود خود تمام کنیم.

اسفندیاری فر در خصوص ترکیب تیم ایران و حواشی اخیر این تیم نیز افزود:  تیم ایران با نفرات خوبی در این مسابقات شرکت کرده اما  نشان داد که تیم شکننده ای است و به راحتی در اثر یک اتفاق می تواند نتیجه را به حریف واگذار کند. به عنوان یک مربی که در کشور آذربایجان فعالیت می کنم کوچ کردن آذری ها در برابر کشتی گیران ایران کار سختی برای ما است چون هر چه باشد ما ایرانی هستیم و در نهایت عرق ملی داریم.

وی در پایان گفت: برخی از ستاره های ایران به هیچ وجه در حد و اندازه های خود ظاهر نشدند که این نشانگر عدم آمادگی کامل روحی و جسمی است. مطمئنا اتفاقات اخیر تاثیرات نه چندان مطلوبی روی این بچه ها داشته که البته امیدوارم تیم ایران بتواند به نتیجه ای که به دنبال آن است برسد.

کد خبر 2291959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha