۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۴۴

واکنش هاشمیان به حضور در تیم نفت:

دوره "پرولایسنس" برایم با اهمیت‌ است/ برای دیدار با خانواده‌ام به ایران می‌‎آیم

دوره "پرولایسنس" برایم با اهمیت‌ است/ برای دیدار با خانواده‌ام به ایران می‌‎آیم

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایران که یکی از گزینه سرمربیگری نفت تهران است، اعلام کرد حضور در دوره مربیگری پرولایسنس برایش اهمیت دارد، دوره‌ای که از 20 خردادماه و به مدت 10 ماه در شهر هنف آلمان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت شخصی وحید هاشمیان (جهان و ورزش)، در حالیکه تیم ملی ایران خود را آماده حضور در جام جهانی برزیل می‌کند و تمامی فوتبالدوستان اخبار اردوی تیم ملی را دنبال می‌کنند، تیم‌های باشگاهی ایران بی‌سر و صدا در تلاش هستند تا تکلیف کادرفنی و بازیکنان فصل آینده خود را مشخص کنند.  

در این میان باشگاه نفت تهران که با مدیریت بی‌حاشیه خود توانسته است نتایج موفقی را در سال‌های اخیر خود در لیگ برتر بدست بیاورد، پس از رفتن گل محمدی در تلاش برای جایگیزینی سرمربی خود است که در این بین نام وحید هاشمیان به عنوان جایگزین این مربی مطرح شده است.

اما وحید هاشمیان مهاجم پیشین تیم ملی ایران این روزها و پس از قبولی دوره مربیگری پرولایسنس، آخرین روزهای حضور خود در آلمان را سپری می‌کند، قصد دارد از فرصت کوتاهی که دارد، برای سفر به ایران برای انجام کارهای شخصی‌اش استفاده کند.

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایران در مورد پیشنهاد تیم نفت تهران به سایت اختصاصی‌اش گفت: من در این باره اطلاعی ندارم. بهتر است پاسخ این سوال را از مسئولان باشگاه نفت تهران بپرسید. با من در این مورد تماسی گرفته نشده است و از این پیشنهاد بی‌خبرم.

وی که روز یکشنبه به ایران برمی‌گردد، در مورد حضورش در ایران و شایعه مذاکره با نفت تهران تاکید کرد: خوشبختانه در امتحان ورودی دوره مربیگری پرولایسنس قبول شدم و این کلاس‌ها از 10 ژوئن (20 خردادماه) به مدت 10 ماه در شهر هنف آلمان انجام می‌شود.

هاشمیان همچنین گفت: تمام تمرکز من در این مدت روی این کلاس‌ها بوده و حضور در این کلاس‌ها برای من از اهمیت بالایی برخوردار است. البته سفرم به ایران جهت دیدار با خانواده و انجام دادن کارهای شخصی است.

کد خبر 2292155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha