۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۹:۵۷

اسلوبودان کواچ:

مقابل تیم ملی والیبال بلغارستان بدون سرویس بازی کردیم

مقابل تیم ملی والیبال بلغارستان بدون سرویس بازی کردیم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران بعد از باخت مقابل بلغارستان گفت:‌ در بازی مقابل بلغارستان اشتباهات زیادی در زدن سرویس داشتیم و بدون سرویس بازی کردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، اسلوبودان کواچ پس از شکست 3 بر 2 تیم ملی والیبال کشورمان مقابل بلغارستان اظهار داشت: بازی سختی بود چون بلغارستان تیم قدرتمندی است اما تیم ما هم خوب بازی نکرد و اشتباهات زیادی داشتیم. در این مسابقه تمرکز نداشتیم و به این دلیل توپ‌های زیادی به خارج از زمین رفت.

وی ادامه داد: در این مسابقه بدون سرویس بازی کردیم. 25 اشتباه سرویس داشتیم و فقط دو امتیاز به دست آوردیم. اما در دفاع روی تور خیلی خوب کار کردیم و 15 امتیاز به دست آوردیم درحالی که بلغارستان فقط 6 امتیاز گرفت.

کواچ گفت: در ست سوم ترکیب تیم را تغییر دادم که باعث شد دریافت بهتری داشته باشیم و عملکرد تیم بهتر شود. در آغاز مسابقه اشتباهات زیادی داشتیم و سرویس‌های بازیکنان بلغارستان به راحتی تبدیل به امتیاز می‌شد. بازیکنان را در دیدارهای تدارکاتی جا به جا می‌کنم تا به ترکیب اصلی مورد نظر خودم در لیگ جهانی برسم.

وی تاکید کرد: باید سخت کار کنیم. در این مسابقه بدون نظم بازی کردیم و باید در زمانی که تا آغاز لیگ جهانی داریم بیشتر روی این مسئله کار کنیم تا بهتر شویم.

کد خبر 2292489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha