۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۹:۰۸

ترابیان در گفتگو با مهر:

خسوس هنوز بهترین است/ دوره ریاست خودم هم چنین تیمی نداشتیم

خسوس هنوز بهترین است/ دوره ریاست خودم هم چنین تیمی نداشتیم

رئیس پیشین کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال ایران می‌گوید "خسوس کاندلاس" هنوز بهترین مربی برای هدایت ایران است و باید ضمن در نظر گرفتن حقایق، به وی زمان بیشتری داده شود.

عباس ترابیان در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به نایب قهرمانی ایران در مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا با بیان مطلب فوق اظهار کرد: ما واقعا در این دوره از بازی‌ها خوب ظاهر شدیم. در دوره‌های گذشته و حتی زمان ریاست خودم در کمیته فوتسال هم چنین تیمی را ندیده بودم. نمی‌توان چشم‎ها را روی حقایق بست و چیز دیگری گفت.

وی ادامه داد: در بازی فینال برابر ژاپن در چیدمان داوری‌ها خوب کار نشده بود. ضمن اینکه دروازه‌بان ژاپن هم عملکرد خیره کننده‌ای داشت و استرس بازیکنان هم در ضربات پنالتی بالا بود. به جز این بازی، در تمام مسابقات عالی بودیم.

عضو کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون فوتبال آسیا یادآور شد: من با اعتقاد خسوس کاندلاس را برای تیم ملی ایران آوردم. به نظرم خسوس هنوز بهترین مربی برای هدایت ایران است. حتی کارشناسانی که از اروپا برای تماشای مسابقات جام ملت‌های آسیا به ویتنام آمده بودند، کار خسوس را تحسین می‌کردند. خسوس خودش مربی "لوزانو" بوده و حرف‌هایی که علیه او زده می‌شود از روی احساسات است.

ترابیان در پایان در پاسخ به این سئوال که "اگر شما رئیس کمیته فوتسال بودید آیا با این نتایج، قرارداد خسوس را تمدید می‌کردید"؟، گفت: صد درصد قرارداد وی را تمدید می‌کرد. باید به خسوس زمان بیشتری بدهند. البته این موضوع الان به من ارتباطی ندارد ولی به نظرم خسوس کارش را خوب انجام داده است.

کد خبر 2292611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha