۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۳:۴۵

سنگ‌اندازی تروریست‌ها در راه انقلاب سریال می‌شود/ نگارش فیلمنامه «شب کولی»

سنگ‌اندازی تروریست‌ها در راه انقلاب سریال می‌شود/ نگارش فیلمنامه «شب کولی»

تهیه‌کننده «شب کولی» اعلام کرد این سریال به سه مقطع فعالیت تروریست‌ها و خرابکارهای آنها در کشورمان از سالهای 1342 تا 1393 می‌پردازد.

جمال گلی تهیه‌کننده تلویزیون درباره ساخت سریال «شب کولی» که تهیه‌کنندگی آن را برای شبکه تهران برعهده دارد به خبرنگار مهر گفت: این سریال یک ملودرام پلیسی است که قصه‌ای جذاب و اجتماعی دارد. «شب کولی» سه مقطع در ایران را دربرمی‌گیرد که در مجموع 30 قسمت 40‌ دقیقه‌ای می‌شود.

وی افزود: مقطع اول سریال به سالهای 42،‌ 43 و حدود 15 سال قبل از انقلاب برمی‌گردد. دومین مقطع خود انقلاب است و مقطع سوم هم در زمان حال و سال 93 می‌گذرد و در این سال به پایان می‌رسد.

این تهیه‌کننده در خصوص قصه این سریال نیز اظهار کرد: «شب کولی» یک کار پلیسی است که به واکاوی گروه‌های تروریست و خرابکار می‌پردازد. اینکه تروریست‌‌ها پیش از انقلاب علیه پیشرفت‌های کشور چه کردند و چگونه برای شکل نگرفتن جریان انقلاب تلاش می‌کردند. جنس فعالیت‌های آنها در زمان‌های گوناگون متفاوت بوده و ما روند فعالیت آنها تا امروز را نشان می‌دهیم.

گلی در پاسخ به اینکه آیا با توجه به قرار گرفتن این سه مقطع در سریال و دشواری‌های تولید، این کار در ردیف بودجه آثار الف خواهد بود؟ یادآور شد: ما هنوز به مرحله برآورد نرسیده‌ایم بلکه طرح و خلاصه قصه ما مورد تایید قرار گرفته و اکنون نگارش سیناپس سریال برای ارائه به شورای فیلمنامه معاونت سیما در حال نگارش است.

وی در پایان تأکید کرد پس از پایان نگارش متن درباره نحوه و شرایط تولید سریال تصمیم گیری خواهد شد.

کد خبر 2292986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha