۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۲۷

حقجوی جوانمرد به مهر خبر داد:

تسهیلات یک میلیارد ریالی بنیاد ملی نخبگان به طرح های برگزیده جشنواره شیخ بهایی

تسهیلات یک میلیارد ریالی بنیاد ملی نخبگان به طرح های برگزیده جشنواره شیخ بهایی

اصفهان - خبرگزاری مهر: رئیس بنیاد ملی نخبگان اصفهان در رابطه به تسهیلات اعطایی به برگزیدگان جشنواره فن آفرینی شیخ بهایی گفت: بنیاد ملی نخبگان تا سقف یک میلیارد ریال، تسهیلات برای طرح های منتخب و برگزیده اختصاص می دهد.

شقایق حقجوی جوانمرد در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به تسهیلات اعطایی بنیاد ملی نخبگان به برگزیدگان جشنواره فن آفرینی شیخ بهایی، اظهار داشت: به منظور كمك به تجاري‌ سازي نوآوري‌ها و حمایت از اختراعات، شرکتهای دانش بنیان، بعد از اخذ تائیدیه از سامانه ارزیابی شرکت های دانش بنیان، بنیاد نخبگان تسهیلاتی تا سقف یک میلیارد ریال به صورت قرض الحسنه برای طرح های منتخب و برگزیده اختصاص می دهد.

وی در رابطه با تسهیلاتی که از سوی بنیاد ملی نخبگان به شرکت های دانش بنیان اختصاص می یابد تصریح کرد: واحد های صنعتی دانش بنیان می توانند با گرفتن تائیدیه از کارگروه شرکت های دانش بنیان به نشانی Tdaneshbonyan.ir از اعتبار صندوق نوآوری شکوفایی استفاده کنند.

جوانمرد همچنین اذعان داشت: شرکتهای مستقر در پارک های علم و فناوری نیز بدون نیاز به ثبت نام در سامانه ارزیابی و تشخیص شرکت ها و موسسات دانش بنیان، براساس آيين نامه اجرايي می توانند از تسهیلات معافيت مالياتي برخوردار شوند.

وی ضمن تاکید بر اعطای تسهیلات به برگزیدگان جشنواره فن آفرینی شیخ بهایی بلافاصله پس از اعلام اسامی برگزیدگان از سوی دبیرخانه جشنواره، ابراز داشت: از سوی بنیاد ملی نخبگان، اعتبار پژوهش و نوآوری به صورت بلا عوض به رتبه های اول تا سوم بخش فن آفرینی به مبلغ 10، 15 و 25 میلیون تومان و همچنین به شرکت های برگزیده وام های قرض الحسنه به مبالغ 75، 100 و 150 میلیون تومانی تعلق می گیرد.
 

کد خبر 2293363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha