۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۴:۱۰

شهره سلطانی در گفتگو با مهر؛

برگزاری اردیبهشت تئاتر امری ضروری است/ترسیم برنامه‌ها و سیاست‌های آینده تئاتر

برگزاری اردیبهشت تئاتر امری ضروری است/ترسیم برنامه‌ها و سیاست‌های آینده تئاتر

کرمانشاه – خبرگزاری مهر: یکی از هنرمندان تئاتر کشور، بر ضرورت برگزاری جشنواره‌هایی چون اردیبهشت تئاتر تاکید کرد و گفت: برگزاری چنین جشنواره‌هایی مانند یک همایش ملی است که می‌توان از در دل آن سیاست‌ها و برنامه‌های آینده تئاتر را ترسیم کرد.

شهره سلطانی در حاشیه برگزاری اردیبهشت تئاتر ایران در کرمانشاه، در گفتگو با خبرنگار مهر، با مثبت ارزیابی کردن نحوه برگزاری اردیبهشت تئاتر ایران در کرمانشاه گفت:  جشن اردیبهشت تئا‌تر، امسال پر بار‌تر و گسترده‌تر از دوره‌های گذشته برگزار شده که نشان از  توجه و اهمیت بیشتر مسولان و مدیران به تئا‌تر شهرستان‌ها بوده و در واقع یک حرکت مثبت و رو به جلو است.

وی، برگزاری اردیبهشت تئاتر را یک ضرورت دانست و افزود: برخلاف انتقادهایی که ممکن است بشود، برگزاری جشنواره‌هایی که راه گسترش تئاتر در کشور را باز کند امری مثبت و تاثیرگذار در رونق هنر تئاتر است.

سلطانی تصریح کرد: برگزاری جشنواره‌های تئاتر در شهرستان‌ها و دور از پایتخت حرکتی مثبت بوده که باید آن را به فال نیک گرفت، چرا که در آینده اثرات مثبت آن در شهرستان‌‌ها قابل مشاهده خواهد بود.

این هنرمند تئاتر، برگزاری جشن اردیبهشت تئاتر ایران را چون یک همایش ملی دانست و گفت: برگزاری چنین جشنواره‌هایی در واقع می‌تواند موجب تبادل اطلاعات و هم‌اندیشی هنرمندان و مدیران تئاتر ایران شود که در پس آن شاهد ترسیم برنامه‌ها و سیاست‌های مناسب برای آینده تئاتر باشیم.

سلطانی در پایان، آسیب‌شناسی هنر تئاتر، نیازسنجی مخاطبان برای ارائه نمایش‌های پرمخاطب و طراحی چشم‌انداز آینده هنر تئاتر در شهرستان‌ها را از مهمترین نتایج حاصل از برگزاری جشنواره‌هایی چون اردیبهشت تئاتر ایران عنوان کرد و گفت: برگزاری چنین جشنواره‌های نقش بسیاری مهمی را در افزایش و ارتقا سطح تولیدات در استان‌ها خواهد داشت.

کد خبر 2293560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha