۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۴:۰۸

محمد سلطان‌حسینی:

تصور اشتباه برخوردار بودن اصفهان بايد تغيير کند/ حل مشکل معارضان نقش‌جهان

تصور اشتباه برخوردار بودن اصفهان بايد تغيير کند/ حل مشکل معارضان نقش‌جهان

اصفهان – خبرگزاري مهر: مديرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: تصور اشتباه برخوردار بودن اصفهان بايد تغيير کند و بايد تلاش کنيم که اين نگاه را تغيير دهيم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد سلطان‌حسيني ظهر یکشنبه در مجمع ساليانه هيئت ورزش روستايي و عشايري استان اصفهان با اشاره به تلاش‌هاي اين هيئت در استان اصفهان اظهار داشت: اين هيئت در کل هيئت‌هاي ورزشي، تنها هيئتي بوده که به مشکلات اقشار آسيب‌پذير جامعه توجه نشان مي‌دهد و همه بايد در اين زمينه به هيئت کمک کنند.

وی با اشاره به حمايت‌هاي اداره‌کل ورزش و جوانان استان از اين هيئت افزود: به هر حال بهترين سالن ورزشي اداره‌کل ورزش و جوانان استان در اختيار اين هيئت قرار گرفته و اگرچه هيئت‌هاي مختلفي در صدد گرفتن اين سالن بودند اما اين اتفاق صورت نگرفت.

مديرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با بيان اينکه تصور برخوردار بودن استان اصفهان بايد تغيير کند، بيان داشت: برخي به اشتباه، اصفهان را يک استان برخوردار مي‌دانند و اين مسئله در اختصاص بودجه به اصفهان تاثير قابل توجهي مي‌گذارد که من در اين زمينه با وزير جلسه‌اي دارم.

وي با اشاره به مشکل معارضان ورزشگاه نقش‌جهان، ادامه داد: اين ورزشگاه معارضان بسياري داشته که آنها نزديک به 10 ميليارد تومان از پول‌هاي اين اداره‌کل برداشت کرده‌اند و ما بايد کاري کنيم که اين مسئله هرچه سريعتر حل شود.

سلطان حسيني گفت: حل مشکل معارضان ورزشگاه نقش‌جهان، ورزش استان را از چالش‌هاي بسياري مي‌رهاند و ما بايد اين مسئله را هرچه سريعتر انجام دهيم.

وي اضافه کرد: وزير ورزش و جوانان توجه ويژه‌اي به اين مسئله از خود نشان داده و ما بايد کاري کنيم که اين ورزش و صميميت موجود در آن، در کشور نهادينه شده و بودجه‌هاي مناسبي به آن اختصاص يابد.

کد خبر 2293679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha