۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۴:۴۲

رونمایی از «ماه یخ‌زده» در افق

رونمایی از «ماه یخ‌زده» در افق

نشست رونمايی و بررسی مجموعه داستان «ماه يخ‌زده» نوشته‌ پتر اشتام در محل كتابفروشی افق برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجموعه‌ داستان «ماه يخ‌زده» نوشته‌ پتر اشتام نويسنده‌ سوئيسی است که توسط نشر افق منتشر شده است. اين كتاب را مريم مؤيدپور از زبان آلمانی ترجمه كرده است.

پتر اشتام در سال 1963 متولد شده و از مطرح‌ترين نويسندگان معاصر سوئيس است. اشتام در داستان‌هايش، بحران‌های تكان‌دهنده را در دل روابط ساده و روزمره‌ انسان‌های امروزی روايت مي‌كند. نثر وی موجز و تأثيرگذار است. تنهايی و گذشته‌نگری ويژگی‌های اصلی شخصيت‌های داستانی‌اش هستند.

کتاب «ماه يخ‌زده» آخرين اثر این نويسنده است كه در سال 2011 منتشر شده و نامزد جايزه‌ ادبی لايپزيك آلمان شده است. اين مجموعه شامل 10 داستان كوتاه است كه به بيان ديدگاه‌های مختلف درباره‌ معضلات زندگی معاصر و احساسات طبيعی انسان می‌پردازند. «اگنس» اولين رمان اين نويسنده است كه ترجمه‌ فارسی آن پيشتر از سوی نشر افق منتشر شده بود.

اين نشست با حضور جمعی از علاقه‌مندان كتاب برگزار خواهد شد. علی عبداللهی مترجم زبان آلمانی و فرشته احمدی نويسنده و منتقد درباره‌ اين اثر و ترجمه‌ آن سخن خواهند گفت.

اين جلسه روز چهارشنبه 31 ارديبهشت‌ماه از ساعت 17 در محل كتاب افق ‌واقع در خيابان انقلاب،‌ نرسيده به خيابان وصال، نبش كوچه‌ اسكو آغاز خواهد شد.

کد خبر 2293722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha