۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۸:۵۱

نمایندگان عضو کمیسیون صنایع مجلس وارد قزوین شدند

نمایندگان عضو کمیسیون صنایع مجلس وارد قزوین شدند

قزوین- خبرگزاری مهر: اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی به منظور آشنایی بیشتر با وضعیت صنعتی استان و کمک به حل مشکلات برخی واحدهای بحرانی امروز وارد قزوین شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، به دعوت نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان استان، اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس دقایقی پیش وارد قزوین شدند.

اعضای کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی در سفر یکروزه به استان قزوین در قالب چند گروه تخصصی با عزیمت به شهرستانهای استان از برخی واحدهای تولیدی و صنعتی شاخص و نیز برخی واحدهای مشکل دار بازدید خواهند کرد.

بازدید از شرکت دسترنج بافت، سرو کاسپین، فرآورده های لبنی شیر سحر، فرش پارس، نیرومحرکه در قزوین، شرکت ریز موج سیستم، شرکت شیشه فلوت فارسجین، کاویان پریس و منطقه ویژه اقتصادی در تاکستان، شرکت آسیاناما، آراسنج، شهرک صنعتی حکیمیه، فلوت لیا، در بوئین زهرا از دیگر برنامه های سفر یک روزه نمایندگان مجلس است.

دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین و استاندار و شرکت در جلسه تخصصی با صنعتگران و تولیدکنندگان از دیگر برنامه هایی است که در سفر کمیسیون صنایع و معادن مجلس به استان پیش بینی شده است.

 

کد خبر 2294002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha