۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۸:۱۲

احمدخانی خبرداد:

آمادگی نهاد کتابخانه های زنجان برای تجهیز مدارس استان

آمادگی  نهاد کتابخانه های زنجان برای تجهیز مدارس استان

زنجان - خبرگزاری مهر: مدیر کل نهاد عمومی کتابخانه های استان زنجان گفت: این نهاد برای تجهیز مدارس استان آمادگی لازم رادارد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد ربیع احمد خانی بعد از ظهر دوشنبه در جلسه نهادکتابخانه های عمومی استان زنجان افزود: گفت: این نهاد برای تجهیز مدارس استان آمادگی لازم رادارد چرا که باید ازمدارس ترویج کتابخوانی راشروع کرد.

وی  ادامه داد:  در سال‌های گذشته کتابخانه دیجیتال برای کودکان و نوجوانان در استان زنجان راه‌اندازی شده و این امر باعث افزایش علاقه مردم به امر کتابخوانی شده است.

مدیر کل نهاد عمومی کتابخانه های استان زنجان در ادامه با بیان اینکه از سال آینده بیش از 25 هزار جلد کتاب در اماکن عمومی زنجان قرار داده می شود افزود: سال 93 بیش از 21 هزار جلد کتاب در راه آهن و 4 هزار جلد کتاب در آرایشگاهها و اتوبوس ها و اورژانس ها قرار می گیرد.

احمدخانی  با بیان اینکه  زنجان اولین استان است که کتابخانه ویژه نابینایان را راه اندازی کرده، افزود: استان زنجان تا سال 83 کتابخانه ویژه نابینایان نداشت که در حال حاضر یک باب کتابخانه ویژه نابینایان در استان وجود دارد.

مدیر کل نهاد عمومی کتابخانه های عمومی استان زنجان گفت: زنجان تا سال 83 کتابخانه سیار نداشت ولی در حال حاضر سه کتابخانه سیار وجود دارد و همچنین این استان دو سال است که کتابخانه شبانه روزی را راه اندازی کرده است.

کد خبر 2294723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha