۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۴:۰۷

در نشست خبری سپاه مطرح شد:

انتقاد از کم کاری مسئولان خراسان شمالی در مناسبت‌های انقلابی

انتقاد از کم کاری مسئولان خراسان شمالی در مناسبت‌های انقلابی

بجنورد - خبرگزاری مهر: فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی از آن چه که کم لطفی و کم کاری مسئولان استان اعم از استانداری و فرمانداری‌ها در برگزاری مناسبت های انقلابی نظیر گرامیداشت سوم خرداد ماه دانست؛ انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسینعلی یوسفعلیزاده صبح سه‌شنبه در نشست خبری به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد؛ سالروز حماسه فتح خرمشهر اظهار کرد که سپاه به نمایندگی از مردم مأموریت دارد تا برنامه‌های بزرگداشت مناسبت‌های انقلابی نظیر یوم الله سوم خرداد ماه را برگزار کند اما او در عین حال از آن چه که کم لطفی و کم کاری مسؤولان استانی در زمینه برگزاری این گونه مراسم ها دانست؛ انتقاد کرد.

وی اضافه کرد: برای برگزاری مراسم گرامیداشت سوم خرداد ماه؛ استاندار خراسان شمالی باید به عنوان مسؤول ستاد گرامیداشت این مناسبت پای کار بیاید و به وظیفه انقلابی و ملی خود عمل کند؛ اما متأسفانه در این زمینه کم لطفی هایی دیده می شود.

سردار یوسفعلی‌زاده با انتقاد از این که در این زمینه هماهنگی‌های ضروری در سطح استانداری و فرمانداری‌های خراسان شمالی به درستی صورت نمی‌گیرد، تصریح کرد: انتظار این است که در حکومتی که ملت از دولت جدا نبوده و نظام بر پایه مردم سالاری دینی استوار است؛ مسؤولان در مناسبت های انقلابی و ملی پای کار باشند چرا که حضور آنها نویدبخش حضور مردم است.

دولت از ظرفیت بسیج برای تحقق اقتصاد مقاومتی استفاده کند

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی در ادامه با اشاره به فعالیت های اقتصادی دولت یازدهم در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی مورد نظر مقام معظم رهبری، با بیان این که دولت در این زمینه باید جدی تر وارد صحنه شود، اظهار کرد: در این راستا بسیج و سپاه می توانند مهم ترین عنصر مردمی سازی اقتصاد مقاومتی باشند.

به گفته وی در این حوزه دولت باید جدیت به خرج دهد و خود را آماده کند تا از ظرفیت بی نظیر بسیج برای اجرای اقتصاد مقاومتی و عملی کردن این راهبرد استفاده کند.

سردار یوسفعلیزاده با بیان این که دولت نباید چشم انتظار گشایش های مذاکرات ایران و کشورهای گروه 1+5 باشد، تصریح کرد: ما موافق مذاکرات با کشورهای غربی هستیم و این راه باید ادامه داشته باشد اما انتظار نداریم که تحریم ها برداشته و گشایشی حاصل شود چرا که آنها دشمنان نظام اسلامی بوده و قابل اعتماد نیستند.

به گفته وی نرمش قهرمانانه یک راهبرد است اما دولت باید بداند که کلید حل مشکلات کشور در دستان ملت قرار دارد؛ همانگونه که در دفاع مقدس نیز کلید حل مشکل نظامی در دست مردم بود نه قدرت های نظامی برتر دنیا.

سپاه خراسان شمالی 300 عنوان برنامه را به مناسبت سوم خرداد برگزار می‌کند

معاون اجرايي و رئيس ستاد داخلي مناسبت هاي سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالي نیز در ادامه این نشست با اشاره به این که به مناسبت سالروز حماسه سوم خرداد ماه بیش از 300 عنوان برنامه محوری در مرکز و شهرستان های هشت گانه استان برگزار می شود، اظهار داشت: برگزاری همایش یاد یاران دفاع مقدس با حضور رزمندگان عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر و نیز دیگر رزمندگان خراسان شمالی، دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و رزمندگان و پیشکسوتان، برگزاری شب شعر و خاطره، پیاده روی و کوهپیمایی و صعود به قلل مرتفع استان برخی از برنامه هایی هستند که به این مناسبت برگزار می شود.

سرهنگ حسين برازنده غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، برگزاری مراسم ادعیه و مناجات، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح خراسان شمالی با محوریت سپاه، برگزاری نمایشگاه فرهنگی عکس و کتاب، حلقه های طرح صالحین، برگزاری یادواره های شهدا، دیدار با آیت الله حبیب الله مهمان نواز، نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و نیز حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، امام جمعه بجنورد و ... برخی دیگر از برنامه های پیش بینی شده برای این مناسبت محسوب می شوند.

کد خبر 2295215

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha