۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۳:۲۸

عین القضاتی؛

ساختارهای قرآن کریم در استان مرکزی آموزش داده می شود

ساختارهای قرآن کریم در استان مرکزی آموزش داده می شود

اراک-خبرگزاری مهر: مسئول موسسه قرآنی جامعه الثقلین اراک از برگزاری دوره آموزشی ساختار شناسی سوره های قرآن کریم به روش هندسی در استان مرکزی خبر داد و گفت: در این دوره ساختارهای قرآن کریم در استان مرکزی آموزش داده می شود.

پیمان عین القضاتی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: این دوره آموزشی ویژه مربیان و معلمان قرآنی دارای مدرک مربیگری ترجمه و مفاهیم و تدبر قرآن کریم است.

وی با اشاره به اینکه این دوره آموزشی به مدت سه روز در روزهای 14، 15 و 16 خرداد ماه به صورت فشرده برگزار می شود، گفت: آخرین مهلت ثبت نام در این دوره پنجم خرداد ماه است.

مسئول موسسه قرآنی جامعه الثقلین اراک ادامه داد: علاقمندان به شرکت در این دوره آموزشی می توانند برای ثبت نام به موسسه قرآنی جامعه الثقلین اراک مراجعه کنند.

عین القضاتی با بیان اینکه دوره مذکور با حضور حجت الاسلام خامه گر از اساتید حوزه و دانشگاه و پژوهشگر برجسته قرآنی برگزار می شود، اضافه کرد: ساختار شناسی سوره های قرآن کریم روش جدیدی است، که در آن، سوره قرآن کریم علاوه بر تفسیر مورد بحث و بررسی قرار گرفته و نکات کلیدی آن نیز آموزش داده می شود.

وی در پایان با اشاره به ثبت نام 35 نفر در این دوره تا کنون، تصریح کرد: در پایان به شرکت کنندگان در این طرح گواهینامه دوره اعطا می شود.
 

کد خبر 2295252

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha