۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۵:۲۶

نادری:

توزیع امکانات ورزشی در جم نامناسب است/ لزوم اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی

توزیع امکانات ورزشی در جم نامناسب است/ لزوم اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی

بوشهر - خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان جم با تاکید بر لزوم اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی، گفت: توزیع امکانات ورزشی در جم نامناسب است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله نادری ظهر سه‌شنبه در اولین جلسه شورای ورزش شهرستان جم، ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شهرستان جم را بسیار خوب دانست و بیان داشت: اداره ورزش و جوانان شهرستان از ادارات فعال  شهرستان است که کارهای بسیار خوب و ارزنده‌ای در سطح ورزش شهرستان صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه ورزش زمینه‌ساز سلامت روحی و بدنی افراد و جامعه است، تاکید کرد: باید از همه ظرفیت ها و امکانات ورزشی شهرستان برای توسعه رشته‌های مختلف ورزشی استفاده شود.

رئیس شورای عالی ورزش شهرستان جم جلسات شورا را مهم دانست و خواستار برنامه ریزی دقیق برای برگزاری جلسات، به صورت منظم و هدفدار شد.

آب مشکل جدی شهرستان جم

نادری به بخشی از بازدیدهای خود از زیرساخت‌های ورزشی در شهرستان اشاره کرد و گفت: در مقوله زیرساخت‌های ورزشی مشکلات جدی وجود دارد و توزیع امکانات در شهرستان نامناسب است.

فرماندار جم با بیان اینکه شهرستان جم با مشکل جدی آب مواجه است، خواستار استفاده از چمن مصنوعی در زمین‌های ورزشی شهرستان شد.

وی اتمام پروژه‌های نیمه تمام ورزشی را از برنامه های پیشروی در دولت تدبیر و امید دانست  و از جلسات اخیر خود با معاونین وزارت نفت برای حل مشکلات شهرستان از جمله مشکلات  ورزش  خبر داد.

تجهیز هیئت‌های ورزشی با جذب اعتبار از منطقه ویژه پارس

نادری از دریافت مبالغی از سازمان منطقه ویژه برای تجهیز هیئت‌های ورزشی در شهرستان جم خبر داد و بیان داشت: به زودی این مبالغ، بین هیئت‌های ورزشی توزیع می‌شود.

رئیس شورای عالی ورزش شهرستان جم با بیان اینکه نگاه ویژه به ورزش دارد، خاطرنشان ساخت: در شهرستان جم باید دیوارهای ذهنی ایجاد شده از بین برود و همه شهروند شهرستان جم هستند.

نادری در پایان، احیای بازی های بومی و محلی را لازم دانست و افزود: تلاش می کند تیم فوتبال فجر جم حضور فعالی در لیگ کشوری داشته باشد.

کد خبر 2295444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha