۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۸:۱۱

خواجه وند تاکید کرد:

قراردادهای پرسپولیس در دست بررسی است/ اسپانسر ما مشخص است

قراردادهای پرسپولیس در دست بررسی است/ اسپانسر ما مشخص است

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: در باشگاه پرسپولیس قراردادهای مختلفی وجود دارد ولی برای این فصل با اسپانسر مشخصی قرارداد داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی خواجه وند در نشست خبری مدیران باشگاه پرسپولیس که بعدازظهر امروز سه شنبه در محل این باشگاه برگزار شد درباره اینکه آیا قراردادهای گذشته پرسپولیس که در زمان محمد رویانیان و علی پروین منعقد شده بود برای این تیم مشکل ساز می شود گفت: قراردادهای مختلفی در پرسپولیس وجود دارد ولی این قراردادهای در دست بررسی است. صرف نظر از تمام بحث های حقوقی آنچه که بر آن تاکید می شود این است که ما با اسپانسر مشخصی برای این فصل قرارداد داریم.

وی افزود: اسپانسر معرفی شده اسپانسر رسمی ماست و تاکنون هم هیچ مشکلی با این اسپانسر نداشته ایم.

خواجه وند درباره مذاکرات پرسپولیس با شرکت صدرا سیستم پاسارگاد که فصل گذشته اسپانسر پرسپولیس بود گفت: ما تعاملات خوبی با این شرکت داشته ایم ولی  الان برای این فصل اسپانسر ما مشخص شده است. ما با بعضی از آقایان هم جلساتی داشتیم که پس از بررسی های کافی تا چند روز دیگر این مسائل روشن می شود.

وی در مورد اینکه می گویند زمان ثبت قرارداد شرکت اسپانسر پرسپولیس 3 روز بعد از عقد قرارداد بوده است اظهار داشت: این موضوع کاملا نادرست است زیرا تاریخ ثبت شرکت قبل از ثبت قرارداد بوده است.

خواجه وند در پایان در خصوص اینکه این الزام وجوددارد تا اسپانسر باید در روزنامه های کثیرالانتشار آگهی می داد اضافه کرد: آقای خادم به صورت مفصل در این خصوص توضیح داد و اینکه از مدتها پیش بحث این موضوع در روزنامه ها مطرح شده بود و افراد مختلفی با مسئولان وزارت گفتگو کردند و مشکلی در این وجود ندارد.

کد خبر 2295588

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha