۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۸:۰۴

کیان پور تاکید کرد؛

عقب ماندگی عملیات اجرایی قطعه دوم آزاد راه اراک - خرم آباد جبران شود

عقب ماندگی عملیات اجرایی قطعه دوم آزاد راه اراک - خرم آباد جبران شود

بروجرد - خبرگزاری مهر: معاون امور عمرانی استانداری لرستان خواستار جبران عقب ماندگی ساخت قطعه دوم آزاد راه اراک - خرم آباد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید کیانپور ظهر سه شنبه در جلسه بررسی مشکلات عملیات اجرایی آزاد راه اراک - خرم آباد در محل فرمانداری ویژه بروجرد افزود: انتظار می رود در روند اجرایی قطعه دوم آزاد راه اراک - خرم آباد تسریع صورت بگیرد.

وی ادامه داد: این پروژه در سال گذشته آغاز شده که تا کنون از پیشرفت خوبی برخوردار نبوده است.

معاون امور عمرانی استانداری لرستان با بیان اینکه در انجام مقدمات اجرایی کار مشکلاتی وجود داشته است، تصریح کرد: انتظار می رود با تعامل مردم این پروژه از حالا به بعد روند اجرایی خوبی داشته باشد.

کیانپور اظهار داشت: تا کنون حدود سه کیلومتر از این پروژه در محدوده پیرشریف شهرستان بروجرد با 80 درصد پیشرفت اجرا شده است که نسبت به 132 کیلومتر مسافت پروژه چیزی حدود 10 درصد کار بوده که این میزان غیر قابل قبول است.

وی تصریح کرد: باید هرچه سریعتر با برنامه ریزی دقیق عقب ماندگی عملیات اجرایی قطعه دوم آزاد راه اراک - خرم آباد جبران شود و برای اینکه به نقطه هدف برسیم باید هشت سرفصل موجود پروژه تعیین تکلیف شوند.

معاون امور عمرانی استانداری لرستان ادامه داد: سعی و تلاش ما تعامل 100 درصدی با مردم است و طبق قانون تمام حقوق مردم پرداخت می شود.

وی با بیان اینکه عدم آشنایی اهالی به قوانین و مقررات مشکلاتی را ایجاد کرده است، اظهار داشت: این پروژه یک پروژه ملی است و قسمتی از آن در اراضی ملی اجرایی می شود که به نام دولت سند آن اخذ شده است.

کیان پور افزود: معارضینی در این مسیر وجود دارند که ادعا می کنند ملک آنها است و منابع طبیعی باید با ارزیابی املاک حقوق مالکین را پرداخت کند.

معاون امور عمرانی استانداری لرستان عنوان کرد: برای جلوگیری از ایجاد تنش و مشکلات باید یک پاسگاه انتظامی به طور موقت در قطعه دوم آزادراه اراک - خرم آباد ایجاد شود.

وی با بیان اینکه منابع طبیعی موظف است اراضی ملی مسیر این پروژه را مشخص و به قرارگاه خاتم الانبیاء معرفی کند، یادآور شد: همچنین باید با ایجاد تیم کارشناسی از طریق دادستان بروجرد از هرگونه مزاحمتی در این مسیر جلوگیری شود.

کد خبر 2295591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha