۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۸:۵۸

عزیزاده گرجی:

مطبوعات حوزه کودک و نوجوان با فقر نیروهای تخصصی روبرو است

مطبوعات حوزه کودک و نوجوان با فقر نیروهای تخصصی روبرو است

ساری - خبرگزاری مهر: مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، با بیان اینکه در حوزه مطبوعات کودک و نوجوان با فقر نیروهای تخصصی مواجه هستیم ، متذکر شد : باید زمینه و بستر برای ورود رسانه ها به حوزه تخصصی کودک ونوجوان فراهم شود تا در این زمینه فعالیت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم عزیززاده گرجی عصر سه شنبه در  جمع کمیته اطلاع رسانی یازدهمین دوره جشنواره ملی مطبوعات کودک و نوجوان با اعلام اینکه رسانه ها نقش ویزه ای در بازتاب آن داشتند ، گفت : برای برگزاری هرچه باشکوهتر جشنواره  کمیته اطلاع رسانی شکل گرفت تا با برنامه ریزی درست بتوانیم به اهداف خود برسیم .

وی  به ارسال فراخوان جشنواره به بیش از 500 سایت و وبلاگ اشاره کرد و افزود : 15 هزارو 130 اثر به جشنواره ارسال شد که  نسبت به دهمین دوره برگزاری آن افزایش سه برابری را نشان می دهد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودان و نوجوانان استان مازندران همچنین با تاکید بر اینکه جشنواره ملی مطبوعات کودک و نوجوانان برای دراستان مازندران برگزار شد، خاطر نشان کرد : برای نخستین بار بخش خبرگزاری ها و رسانه های مجازی نیز به این بخش افزوده شد .

عزیززاده گرجی ضمن تشکر و قدردانی از مسئولان استانی ، تاکید کرد :  سرمایه و پشتوانه برگزاری چنین جشنواره هایی ، حضور مدیران ارشد استان است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان  ادامه داد : با همکاری موسسه همشهری و حمایت استانداری مازندران و همزمان با روز خبرنگار دوره آموزشی ویژه حوزه کودک و نوجوان برگزار می شود.

مظفری ، مسئول روابط عمومی استانداری مازندران نیز در این جلسه اولین اقدام استان مازندران در تحقق شعار مقام معظم رهبری در سال جدید را برگزاری جشنواره ملی مطبوعات کودک و نوجوان برشمرد و تاکید کرد : مازندران در زمینه فرهنگی و هنری از ظرفیتهای خوبی برخوردار است و برگزاری چنین جشنواره هایی باعث شناخت مسئولان با توانایی های استان می شود.

وی بابیان اینکه اطلاع رسانی یازدهمین جشنواره ملی مطبوعات را در کشور بی سابقه بوده است ، گفت : حجم عظیم خبر و اطلاع رسانی نشانگر قابلیت های فرهنگی و خبرنگاران استان است.

مظفری از حمایت استانداری مازندران برای برگزاری جشنواره های ملی خبرداد و افزود : سیاست استانداری مازندران توسعه و تقویت برنامه های فاخر فرهنگی وهنری است .

مسئول روابط عمومی استانداری مازندران با بیان اینکه کودکان و نوجوانان نیازمند خوراک فکری هستند ، تاکید کرد : کودکان ، نوجوانان و جوانان به مباحث تربیتی ، اموزشی و فرهنگی نیازمندند و معتقدم تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی و فرهنگی پرداختن به حوزه کودک است .

کد خبر 2295612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha