۳ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۳۸

عطشانی در گفتگو با مهر:

«بین خودمون بمونه» شعارزده نیست/ تدارک ساخت فیلم طنز

«بین خودمون بمونه» شعارزده نیست/ تدارک ساخت فیلم طنز

علی عطشانی با اعلام اینکه درخواست پروانه ساخت فیلم جدیدش را که محتوای طنز دارد و در تابستان کلید می‌خورد به ارشاد داده است درباره تله‌فیلم در دست ساختش با نام «بین خودمون بمونه» توضیحاتی ارائه کرد.

علی عطشانی کارگردان سینما و تلویزیون که مشغول ساخت یک تله‌فیلم برای تلویزیون است درباره همکاری‌اش با رسانه ملی اظهار کرد: من درخواست پروانه ساخت فیلم جدیدم را به ارشاد داده‌ام و هر وقت پروانه‌ام را بگیرم سینما در اولویت من خواهد بود.

وی افزود: وقتی مهدی کریمی مدیر گروه فیلم‌های تلویزیونی شبکه دو فیلمنامه «بین خودمون بمونه» را به من داد، احساس کردم در میان موج فیلمنامه‌های بی‌کیفیت، در این کار استانداردها رعایت شده است. «بین خودمون بمونه» فیلمنامه بدی ندارد. وقتی هم متوجه شدم در تلویزیون مدیر گروهی وجود دارد که تا این حد برای کار وسواس دارد، علاقمند به حضور در این عرصه شدم و انگیزه گرفتم.

کارگردان فیلم سه‌بعدی «آقای الف» با بیان اینکه بعد از سه چهار سال در سال 93 با تله‌فیلم «پاشنه بلند» برای شبکه یک و حالا اثر دیگری برای شبکه دو به تلویزیون برگشته است، درباره سوژه این تله‌فیلم که به نقد دروغ می‌پردازد، یادآور شد: یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد فیلمنامه که مرا جذب کرد پایان بندی آن بود. اصلا این فیلم به نحو شعاری که فردی متنبه شود و کلیشه‌ای عمل کند، نبود. همانطور که فیلمنامه را می‌خواندم منتظر بودم ببینم پایان کار چه می‌شود اما وقتی به پایان کار رسیدم خیالم راحت شد.

این فیلمساز در پاسخ به پرسش دیگر مهر مبنی بر اینکه چگونه تحول در شخصیت اصلی باورپذیر از آب درمی‌آید، تصریح کرد: در فیلمنامه این تغییر رفتار دور از شعارزدگی و اغراق بود و ما هم سعی می‌کنیم در اجرا آن را لطیف‌تر هم دربیاوریم.

وی درباره حضور نویسنده سر صحنه تله‌فیلم و اینکه آیا این اثر قرار است به مینی‌سریال تبدیل شود یا خیر، گفت: بله او روزهایی سر صحنه می‌آید و البته نقش کوتاهی را نیز در فیلم بازی کرده است. این را که یک مینی‌سریال هم از «بین خودمون باشه» ساخته شود باید از دوستان شبکه بپرسید. من قرارداد یک تله فیلم دارم.

عطشانی همچنین در پاسخ به سوال یکی دیگر از خبرنگاران در حاشیه بازدید از پشت صحنه تله‌فیلمش در خصوص جزئیات بیشتر فیلم سینمایی‌اش توضیح داد: یک فیلم طنز است که در تابستان آن را کلید خواهیم زد. بازیگران این فیلم هم مشخص شده‌اند و فیلمنامه هم برای یکی از بهترین فیلمنامه‌نویسان ایران است. چون هنوز قراردادی بسته نشده اجازه بدهید فعلا جزئیات بیشتری اعلام نکنم.

کد خبر 2295774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha