۳ خرداد ۱۳۹۳، ۱۳:۴۱

تحلیل حاج رضایی از وضعیت تیم ملی؛

امیدوارم قرارداد کی‌روش تمدید شود/ ملی‌پوشان آماده جنگیدن هستند

امیدوارم قرارداد کی‌روش تمدید شود/ ملی‌پوشان آماده جنگیدن هستند

کارشناس فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد کارلوس کی‌روش با تمدید قراردادش، بعد از جام جهانی هم هدایت تیم ملی کشورمان را برعهده بگیرد. وی همچنین گفت: بسیار امیدوارم بازیکنان تیم ملی ایران در جام جهانی شجاعانه بازی کرده و از اعتبار فوتبال ایران دفاع کنند.

امیر حاج رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد اینکه در روزهای اخیر بحث انتخاب جانشین کارلوس‌ کی‌روش مطرح شده، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: به اعتقاد من فدراسیون فوتبال باید قرارداد کارلوس کی‌روش را تمدید کند اما اگر به هر دلیل نتوانست با این مربی پرتغالی به توافق برسد، یکی از بهترین گزینه‌ها برای سرمربیگری تیم ملی حسن فرکی است.

وی ادامه داد: فرکی گزینه بسیار خوب با فاکتورهای مناسب است و تنها مربی فوتبالی است که هم در جام جهانی بازی کرده و هم مربیگری کرده است. همچنین با توجه به اخلاق و رفتار مناسبی که دارد، می‌تواند یکی از گزینه‌های اصلی برای سرمربیگری تیم ملی باشد.

کارشناس فوتبال کشورمان همچنین خاطرنشان کرد: امیدوارم شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که فوتبال ایران پس از جام جهانی کی‌روش را از دست ندهیم و به عنوان سرمربی به فعالیتش در تیم ملی تا جام جهانی بعدی ادامه دهد.

وی در مورد اینکه آیا تیم ملی در جام جهانی می‌تواند عملکرد قابل قبولی داشته باشد، تصریح کرد: تیم ملی ما، در بیم و امید است، هرچند امیدوارم در جام جهانی اتفاقات مثبت فوتبال‌ به سودمان رخ دهد و تیم ملی ما عملکرد بسیار خوبی در آن مسابقات داشته باشد.

حاج رضایی اضافه کرد: من از آن جهت بیم دارم که فرصت‌های زیادی را از دست دادیم و می‌توانستیم از این فرصت‌ها به نحو احسن استفاده کنیم اما بسیار امیدوارم بازیکنان تیم ملی ایران در جام جهانی شجاعانه بازی کرده و از اعتبار فوتبال ایران دفاع کنند.

وی در مورد اردو‌های آماده‌سازی تیم ملی هم اینگونه اظهار نظر کرد: تمرینات کی‌روش برای تیم ملی باعث بالا رفتن آمادگی جسمانی و توانایی بازیکنان می‌شود.

کارشناس فوتبال کشورمان همچنین گفت: البته در کنار توجه به شرایط جسمانی، کی‌روش به آمادگی ذهنی و روحی بازیکنان نیز اهمیت زیادی می‌دهد و با این شرایطی که در تیم ملی به وجود آورده، بازیکنان را آماده جنگیدن در این میدان بزرگ کرده است. ما هم امیدوار هستیم که تیم ملی بتواند در جام جهانی عملکرد بسیار مثبتی داشته باشد.

 

کد خبر 2295954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha