۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۳:۲۵

عزیزاده گرجی بیان کرد؛

رشد سه برابری آثار جشنواره ملی مطبوعات کودک در مازندران

رشد سه برابری آثار جشنواره ملی مطبوعات کودک در مازندران

ساری - خبرگزاری مهر: دبیر یازدهمین جشنواره مطبوعات کودک و نوجوان مازندران با بیان ارسال بیش از 15 هزار اثر به این جشنواره گفت: این میزان رشد سه برابری نسبت به دوره دهم داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم عزیزاده گرجی پیش از ظهر چهارشنبه در جمع اعضای کمیته اطلاع رسانی جشنواره افزود: در این وره جشنواره بیش از 500 سایت و وبلا ارسال شد و برای اولین بار جشنواره در خارج از تهران برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه رسانه ها در برگزاری این جشنواره نقش بسزایی داشتند گفت: بخش رسانه های مجازی برای اولین بار در این جشنواره افزوده شد و نمایشگاه نشریات کودک نیز همزمان با جشنواره برپا شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان با تاكيد بر جريان سازي و تقويت نگاه رسانه ها براي فعاليت در حوزه ي كودك ونوجوان افزود: بايد نگاه رسانه هاي مكتوب و مجازي را به اين حوزه حساس كرد.

احمد مظفری مدیرکل روابط عمومی استانداری نیز اظهار کرد : برگزاری این جشنواره در مازندران سبب آشنایی بیشتر مسئولان با ظرفیتهای استان شده که باید با ایجاد همدلی و وحدت از این ظرفیت بالقوه استفاده کنیم.

وی اولین اقدام استان مازندران در زمینه فرهنگی سال 93 را جشنواره ملی مطبوعات کودک و نوجوان دانست و گفت : رسانه ها در رونق و توسعه فرهنگی و اقتصادی نقش اساسی دارند.

وی با انتقاد از بی توجهی به حوزه کودک و نوجوان ، گفت : مسئولان و رسانه های مکتوب و مجازی باید در زمینه تولید و معرفی آثار فاخر ویژه کودک و نوجوانان تلاش کنند.

کد خبر 2296089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha