۲ خرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۳۶

فرجاد در گفتگو با مهر:

وکیل دو شریک قدیمی در «فاخته» هستم/ داستان را لو نمی‌دهم

وکیل دو شریک قدیمی در «فاخته» هستم/ داستان را لو نمی‌دهم

بازیگر سریال «فاخته» از نقش خود بعنوان وکیل دو شریک که دو دوست قدیمی هستند در این سریال و اتفاقاتی که با درگذشت یکی از این دو شریک رخ می دهد، سخن گفت.

جلیل فرجاد درباره نقش خود در سریال «فاخته» که قرار است ماه مبارک رمضان از شبکه دوم سیما پخش شود به خبرنگار مهر گفت: من به تازگی به این سریال پیوسته‌ام و در آن نقش وکیل دو شریک را بازی می‌کنم که با یکی از این دو شریک یعنی حاج عبرت صمیمیت بیشتری داشته‌ام.

وی ادامه داد: البته حاج عبرت در سریال دیده نمی‌شود و ما تنها عکس او را می‌بینیم. در سریال دیده می‌شود که با فوت حاج عبرت ارتباط وکیل با خانواده وی که دو پسر دارند همچنان ادامه دارد.

این بازیگر تلویزیون اظهار کرد: چالش‌هایی که من در این نقش دارم بیشتر با شریک دوم است و اتفاقاتی که میان او و خانواده آن مرحوم رخ می‌دهد. این خانواده کودکی دارند که آن شریک به نوعی احساس مالکیت به او دارد.

این بازیگر در پایان با بیان اینکه نقش‌اش چالش‌ها و پیچیدگی‌های چندانی در این سریال ندارد، گفت: هر جزییاتی که درباره سریال گفته شود داستان را لو می‌دهد و بهتر است خود مخاطبان داستان سریال را ببینند.

«فاخته» به تهیه‌کنندگی داود قچاق و کارگردانی محمود معظمی کاری از گروه کودک و خردسال شبکه دو سیما است که در 33 قسمت برای پخش در ماه مبارک رمضان در حال تولید است.

فیلمنامه این سریال که علی اکبر محلوجیان آن را نوشته درباره دختری از یک خانواده فرهیخته است که درست اول ماه رمضان به سن تکلیف رسیده و تمام اعمال دینی بر او واجب می‌شود.

این سریال با بازی ثریا قاسمی (مادربزرگ)، عبدالرضا اکبری (پدر خانواده)، کمند امیرسلیمانی (مادر خانواده)، فرخ نعمتی (پدربزرگ)، شهرام عبدلی (عمو)، رحیم نوروزی، متین ستوده (دختر بزرگ خانواده)، نگین معتضدی (زن عمو) و هنرمند خردسال سپیده کاشانی در نقش اصلی و دختر کوچک خانواده روی آنتن شبکه دو سیما خواهد رفت.

کد خبر 2296262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha