۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۶:۲۶

دانشجو خبر داد:

تیم فوتبال امید 9 دیدار تدارکاتی انجام می‌دهد/ تیم جوانان به چین می‌رود

تیم فوتبال امید 9 دیدار تدارکاتی انجام می‌دهد/ تیم جوانان به چین می‌رود

سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال اعلام کرد که تیم امید پیش از حضور در بازی‌های آسیایی اینچئون کره‌جنوبی حداقل 9 بازی انجام می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رسول دانشجو در خصوص آخرین وضعیت تیم‌های امید و جوانان ایران ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: با توجه به اینکه تیم فوتبال امید ایران رقابتهای آسیایی اینچئون را پیش روی خود دارد، از سوی کادر فنی برنامه‌های اردویی و بازی‌های تدارکاتی ارائه شد تا این تیم بتوانند با آمادگی بالا به مسابقات اعزام شود.

وی افزود: تیم فوتبال امید پیش از حضور در بازی‌های آسیایی دو دیدار با ازبکستان، دو دیدار با اردن، دو دیدار با ارمنستان، دو دیدار با بحرین و یک دیدار با چین برگزار خواهد کرد تا بتواند با آمادگی بالا در مسابقات پیش‌رو به مصاف حریفان خود برود.

سرپرست کمیته جوانان در خصوص حضور تیم ملی جوانان در تورنمنت چین هم خاطرنشان کرد: تیم فوتبال جوانان شهریورماه به کشور چین اعزام می‌شود تا در یک تورنمنت چهار جانبه که با حضور ایران، مکزیک، چین و یک تیم اروپایی برگزار می‌شود، شرکت کند.

دانشجو در پایان گفت: در واقع تلاش فدراسوین فوتبال و کمیته جوانان برای تیم‌های پایه و امید به گونه‌ای است که بازیکنان مرتبا در شرایط بازی و اردو بوده و در میادین مختلف به مصاف حریفان قدر خود بروند.
 

کد خبر 2296329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha