۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۶:۱۳

عمليات اجرايي پرديسبان قزوين تا اخذ مجوز متوقف شد

عمليات اجرايي پرديسبان قزوين تا اخذ مجوز متوقف شد

براساس تصمیم شوراي عالي شهرسازي و معماري همه عمليات اجرايي در محدوده پروژه مجموعه پرديسبان استان قزوين اعم از عمليات خاكي و تأسيس كارگاه تا اخذ مجوز از شوراي عالي شهرسازي و معماري، توسط مسئولين استان متوقف و تبليغات اين پروژه در صدا و سيما منوط به دريافت مجوزهاي قانوني شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، در اجراي بند (5) ماده (4) قانون تاسيس شوراي‌عالي شهرسازي و معماري ايران و ماده (42) آئين‌نامه نحوه بررسي و تصويب طرحهاي توسعه و عمران محلي، ناحيه‌اي،‌منطقه‌‌اي و ملي و مقررات شهرسازي و معماري كشور، مصوب 12 دی 78 هيات وزيران، در جلسه مورخ 8 اردیبهشت 93 شوراي عالي شهرسازي و معماري، موضوع پروژه پرديسبان دراستان قزوين ارائه و نسبت به ادامه عمليات اجرايي تصميم گيري شد.

در جلسه شوراي عالي شهرسازي و معماري مقرر شد با توجه به ماده 9 قانون «منع فروش و واگذاري ...» و ماده 21 قانون «پيش فروش ساختمان»، صدا و سيما نسبت به تبليغات در رسانه ملي با اخذ مجوزهاي قانوني و ملي اقدام كند.

همچنين تصميم گيري شد تا همه عمليات اجرايي در محدوده پروژه اعم از عمليات خاكي و تأسيس كارگاه تا اخذ مجوز از شورايعالي شهرسازي و معماري، توسط مسئولين استان متوقف شود.

بنابر اين گزارش شوراي عالي شهرسازي و معماري مقرر كرد: مسئولان استان قزوين نسبت به هدايت موضوع در مسير شوراهاي قانوني استاني و ملي و در نهایت ارجاع به شوراي عالي شهرسازي و معماري براي تصويب نهايي اقدام كنند.

کد خبر 2296334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha