۱ خرداد ۱۳۹۳، ۹:۵۶

زوران گائیچ:

ایران می‌تواند با کواچ به موفقیت‌های بزرگی برسد

ایران می‌تواند با کواچ به موفقیت‌های بزرگی برسد

سرمربی پیشین تیم ملی والیبال ایران با حضور در اردوی این تیم در بلگراد گفت: والیبال ایران می‌تواند با حضور اسلوبودان کواچ به موفقیت‌های بزرگی برسد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، زوران گائیچ پس از حضور سرزده خود در هتل بست وسترن بلگراد و دیدار و گفتگو با شاگردانش اظهار داشت: از زمان حضورم در تیم ملی والیبال ایران در سال‌های 2007 و 2008 به همراه داورزنی رئیس فدراسیون والیبال ایران و بروچیچ رئیس فدراسیون صربستان و نایب رئیس فدراسیون بین‌المللی برنامه‌ریزی را برای حضور ایران در لیگ جهانی آغاز کردیم.

وی ادامه داد: خیلی خیلی خوشحالم که این برنامه‌ریزی نتیجه داد و از اینکه تیم ملی والیبال ایران امروز به این جایگاه رسیده است بسیار راضی هستم.

سرمربی پیشین تیم ملی والیبال ایران درباره سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران تاکید کرد: کواچ هم بازیکن خیلی خوبی بود و هم سرمربی بسیار خوبی که دو بار قهرمان لیگ صربستان شده و با تیم جوان پروجا نتایج خوبی در لیگ ایتالیا کسب کرده است.

گائیچ همچنین گفت: کواچ گزینه خیلی خوبی برای هدایت تیم ملی والیبال ایران است که توانایی‌های زیادی در عرصه مربیگری دارد و می‌تواند این تیم را به موفقیت‌های بزرگی برساند.

کد خبر 2296616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha