۲ خرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۴۷

داوری تاکید کرد:

شناخت زیادی از بازیکنان بوسنی دارم/ بلاروس تیم خوبی بود

شناخت زیادی از بازیکنان بوسنی دارم/ بلاروس تیم خوبی بود

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید شناخت زیادی از بازیکنان تیم بوسنی یکی از حریفان ایران در مسابقات جام جهانی برزیل دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دنیل داوری در خصوص شرایط تیم برانشوایگ و سقوط این تیم به لیگ دسته دو آلمان با بیان مطلب فوق اظهار کرد: متاسفانه در آخر فصل با تمام تلاشی که من به همراه بازیکنان دیگر تیم داشتیم، نتوانستیم در لیگ یک باقی بمانیم و به بوندسلیگای 2 سقوط کردیم.

وی در  پاسخ به این سئوال که آیا از عملکرد خود راضی بود‌ه‌ای یا خیر، گفت: من هم بخشی از آن تیم بودم و همگی تلاش کردیم اما این اتفاق افتاد و به بوندسلیگای 2 سقوط کردیم.

داوری در خصوص بازی تدارکاتی تیم ملی با بلاروس گفت: این مسابقه، بازی خوبی برای تیم ایران بود. بلاروس تیم خوبی نشان داد و آزمایش خوبی برای ایران بود و پایان کار هم با نتیجه خوبی به پایان رسید چون گلی دریافت نکردیم. در هر حال همه اين دیدارهای تدارکاتی برای آمادگی در جام جهانی است و مهم اين است که با آمادگی به جام جهانی برویم و آنچنان آماده اين مسابقات باشیم که برابر تیم‌های بزرگ تر مانند نیجریه و آرژانتین هم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

وی در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر ارزیابی‌اش از مسابقات جام جهانی، تاکید کرد: فاصله نسبتا زیادی تا جام جهانی داریم. اکنون مقابل مونتنگرو بازی کنیم و تمام تمرکزمان برای این دیدار است تا این دیدار را با موفقیت و مطابق با خواسته کادر فنی پیش ببریم.

دروازه بان تیم ملی در پایان درباره  شناخت از مهاجمان حریفان ایران در جام جهانی گفت: از بازیکنان تیم بوسنی شناخت زیادی دارم چرا که اکثر آنها در بوندسلیگا یک بازی می‌کنند و با برخی از آنها نیز هم تیمی بوده‌ام. البته کادر فنی فیلم بازی‌های آنها را برای بازیکنان آماده کرده و در جلسات روزانه برای بازیکنان نمایش می‌دهد.
 

کد خبر 2297096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha