۳ خرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۳۰

گزارش تمرین جمعه تیم ملی؛

دروازه‌بان‌ها تست تمرکز و سرعت عمل دادند/ تمرین شاداب با حضور هواداران

دروازه‌بان‌ها تست تمرکز و سرعت عمل دادند/ تمرین شاداب با حضور هواداران

تمرینات آماده‌‎سازی تیم ملی ایران در اردوی اتریش درحالی شب گذشته هم پیگیری شد که در این تمرین از دروازه‌بان‌های تست تمرکز و سرعت عمل گرفته شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تمرین جمعه شب تیم ملی فوتبال ایران با حضور همه بازیکنان و در زمين اختصاصی باشگاه اشتگلزباخ انجام شد که بازیکنان پس از ورود به زمین مسابقه و پوشیدن GPS ها، در زمین اصلی با نرم دویدن و گرم کردن، تمرین را آغاز کردند.

پس از آن نفرات حاضر در تمرین کار با توپ و دست رشته را در فضایی شاداب انجام دادند و به زمین کناری رفتند، تمرینات هوازی و کوتاه خود را زیر نظر مربیان بدنسازی انجام داده و برای انجام تمرینات تاکتیکی دوباره به زمین اصلی بازگشتند. تمرینات تاکتیکی بازیکنان به صورت اختصاصی در هر سه خط دفاعی، میانی و حمله برگزار شد و همه بازیکنان با دقت بالا خواسته‌های سرمربی تيم ملی را انجام دادند.

از نکات جالب توجه در تمرین امروز تست تمرکز و سرعت عمل دروازه‌بان‌های تیم ملی بود. رحمان احمدی، علیرضا حقیقی، سوشا مکانی و دانیال داوری این تمرین را زیر نظر گاسپار و دیگو انجام دادند.

نحوه انجام این تمرین به این صورت بود که دیگو مربی تجزیه تحلیل بدنی تیم ملی چهار نیزه را به فاصله یک متری در زمین مسابقه قرار داد که روی هر کدام از آنها دو سنسور نورانی بود. این دستگاه با بلوتوث به يک کامپیوتر متصل شده بود و دروازه‌بان‌ها می‌بایستی با دقت، سرعت عمل و تمرکز بالا دست خود را روی هر سنسوری که روشن می‌شد، قرار می‌دادند.

تعدادی از ایرانیان از اتریش و کشورهای اطراف برای تماشای تمرین ملی‌پوشان در محل تمرینات حاضر شده بودند و پس از تمرین با بازیکنان عکس یادگاری گرفتند.

کد خبر 2297445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha