۳ خرداد ۱۳۹۳، ۱۶:۰۳

مسعود شجاعی:

تلاش‌مان کسب نتایج آبرومندانه‌ است/ در دیدارهای تدارکاتی محک می‌خوریم

تلاش‌مان کسب نتایج آبرومندانه‌ است/ در دیدارهای تدارکاتی محک می‌خوریم

هافبک تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد بازیکنان این تیم تمام تلاش خود را به کار می‌بندند تا نتیجه آبرومندانه‌ای را در جام جهانی 2014 کسب کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود شجاعی درباره روند آماده‌سازی تیم ملی در اردوی اتریش، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: من تازه به این اردو رسیده‌ام ولی تمرینات خوبی در حال انجام است. بازیکنان با جدیت کامل و انگیزه بالا این تمرینات را پیگیری می‌کنند

وی درباره دیدارهای تدارکاتی تیم ملی ایران برابر مونته نگرو و آنگولا تاکید کرد: تیم‌های مونته نگرو و آنگولا تیم‌هایی هستند که برای شبیه‌سازی بازی با نیجریه در نظر گرفته شده‌اند. این دو دیدار می‌تواند نشان دهد ما در چه حدی هستیم و به طور جدی محک می‌خوریم.

هافبک تیم ملی فوتبال ایران که با سایت فدراسیون فوتبال صحبت می‌کرد، اضافه کرد: به نظرم هر دو تیم، خوب هستند ولی فکر می‌کنم اگر زمان بیشتری داشتیم و بازی‌های تدارکاتی زیادتری برگزار می‌شد، برای آماده ‌سازی تیم و بازیکنان بهتر بود.

وی اضافه کرد: رسانه‌ها تا الان به خوبی از تیم ملی ایران حمایت کردند و این انتظار را داریم که همچنان این حمایت ادامه داشته باشد. نمی‌توانم پیش بینی کنم که ما به مرحله بعد صعود می‌کنیم یا خیر اما تمام سعی و تلاش‌مان را به کار می‌بندیم تا نتیجه آبرومندانه‌ای برای تیم ملی ایران کسب کنیم.

شجاعی رباره بازی‌های تیم لاس‌پالماس در رقابتهای دسته دوم لالیگا هم گفت: سال خوبی بود و از اول لیگ  هم خوب شروع شد ولی در کل نسبت به سال گذشته که مصدومیت طولانی مدتی داشتم، بهتر بودیم.

کد خبر 2297962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha