۳ خرداد ۱۳۹۳، ۲۰:۴۹

مهرداد بایرامی در گسترش فولاد ماندنی شد

مهرداد بایرامی در گسترش فولاد ماندنی شد

تبریز – خبرگزاری مهر: بهترین گلزن تیم فوتبال گسترش فولاد در لیگ سیزدهم با وجود داشتن چند پیشنهاد از دیگر تیم های لیگ برتری از ادامه حضور خود در جمع آبی پوشان تبریزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد بایرامی عصر شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به داشتن قرارداد سه ساله با باشگاه گسترش فولاد تبریز ، اظهار داشت: فکر می کنم گسترش فولاد بهترین انتخابم بود و با توجه به اینکه دو سال در این تیم بودم و شناخت کافی داشتم بار دیگر این تیم را برای ادامه فعالیتم انتخاب کردم.
 
وی درباره اضافه شدن نفرات جدید به تیم گسترش فولاد گفت: امیدوارم بازیکنی که به گسترش فولاد می آید موفق باشد و کمک حال تیم شود. همه ما سعی خواهیم کرد دست در دست یکدیگر برای موفقیت گسترش فولاد سهیم باشیم.
 
بایرامی درخصوص تداوم سیاست بومی گرایی در گسترش فولاد تبریز، بیان داشت :به عقیده من با توجه به اینکه گسترش فولاد تجربه خوبی در این زمینه دارد،  صد در صد می تواند با بومی گرایی به موفقیت های بیشتری دست یابد. چون که این باشگاه تنها باشگاهی است که تا این حد به جوانان بومی اهمیت می دهد و بستر مناسبی برای شکوفایی و پرورش استعدادهای بومی به شمار می آید. 
 
مهاجم گلزن تیم گسترش فولاد تبریز عنوان کرد: به نظر من گسترش فولاد تبریز به اهداف خود رسیده و پله پله مدارج موفقیت را طی نموده است. صعود به لیگ برتر و دستیابی به رتبه مناسب از جمله موفقیت های این باشگاه خوب و خصوصی کشور است که این امر نشان از فکر والای مدیران این باشگاه دارد.
 
بایرامی درباره ادامه همکاری مهدی تارتار با گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: مهدی تارتار و کادر فنی از جمله جوانترین وکارآمدترین مربیان فوتبال ما هستند که مسائل فنی زیادی از ایشان یاد گرفتم، فصل گذشته از زمانی که این کادر فنی به تیم آمده اند عملکرد قابل قبولی داشته اند و در سال جدید هم همه باهم تلاش خواهیم کرد تا گسترش فولاد را به جایگاه اصلی خود برسانیم.
 
وی در خصوص آینده فوتبالی خود و حضور در تیم ملی اظهار داشت: تمام تلاش من پوشیدن لباس تیم ملی است و از همین رو مطمئن باشید که بالاخره به حق خودم می رسم و تمام تلاش خود را در فصل جدید به کار خواهم بست.
 
بایرامی با اشاره به نقش مهم هواداران و پیشرفت و موفقیت فوتبال تبریز، گفت: امیدوارم مردم خوب و ورزشدوست استان همانطور که طی سالهای گذشته حمایت خود را از این تیم نشان داده اند، امسال نیز با حضور در بازی های گسترش فولاد بار دیگر به عنوان یاز دوازدهم در کنار ما باشند.
 
مهرداد بایرامی در پایان اظهاراتش با قدردانی از زنوزی مالک ، سمندر مدیرعامل و جمشید خطیبی قائم مقام باشگاه گسترش فولاد، گفت: این عزیزان همواره بزرگوارانه با حمایت های خود در اعتلای ورزش استان تلاش می کنند و ما نیز با ارائه بازی های درخشان سپاسگزار تلاش آنان خواهیم بود.
 
کد خبر 2298196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha