۳ خرداد ۱۳۹۳، ۲۱:۴۴

محمدی:

بالندگی و شکوفایی حوزه های علمیه در دستور کار است/ ساماندهی اساتید حوزه علمیه

بالندگی و شکوفایی حوزه های علمیه در دستور کار است/ ساماندهی اساتید حوزه علمیه

بوشهر - خبرگزاری مهر: مسئول اداره ارزیابی اساتید حوزه های علمیه گفت: بالندگی و شکوفایی حوزه های علمیه در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد محمدی عصر شنبه در نشست جذب و گزینش، دانش افزایی و ارزیابی اساتید که با حضور مدیر و معاونین حوزه علمیه استان برگزار شد هدف از این سفر را برنامه ریزی برای طرح ساماندهی اساتید حوزه علمیه در راستای مطالبات مقام معظم رهبری از حوزه و حوزویان در سفر به استان قم عنوان کرد.

مسئول اداره ارزیابی اساتید حوزه های علمیه اضافه کرد: اجرایی شدن مطالبات معظم له، بالندگی و شکوفایی حوزه های علمیه در پی خواهد داشت.


وی طرح ساماندهی اساتید را یکی از مصوبات شورای عالی حوزه های علمیه دانست، و ابراز داشت: دفتر امور حوزه در همین راستا همانند سایر معاونت ها، اجرایی شدن این طرح را دستور برنامه های کاری خود قرار داده است.

محمدی ادامه داد: در همین رابطه سفر به استان های کشور در دستور کار این معاونت قرار گرفت و استان بوشهر به عنوان هفدهمین استانی است که به این منظور در نظر گرفته شده است.

مسئول اداره ارزیابی اساتید حوزه ها علمیه نظر خواهی از اساتید، مصاحبه با مدیران و معاونین استانی و ارتقا دانش افزایی آنان را از تلاش های صورت گرفته شده برای طرح ساماندهی اساتید قلمداد کرد.

محمدی روند مصاحبه ها در این مدت مطلبوب ارزیابی کرد، و اظهار داشت: در آینده این طرح با یک جمع بندی و خلاصه گیری به صورت گزارش ارائه خواهد شد.

وی با تاکید بر حفظ کرامت اساتید در باب ارزیابی خاطرنشان کرد: حفظ و کرامت استاد واجب است؛ می توان شاخص های ارزیابی استاد را با کمک طلاب مطرح کرد.

کد خبر 2298226

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha