عبدالفتاح السیسی:

بقایای اخوان المسلمین تاثیر محدودی خواهند داشت

بقایای اخوان المسلمین تاثیر محدودی خواهند داشت

نامزد انتخابات ریاست جمهوری مصر در گفتگویی با اعلام اینکه اخوان المسلمین محبوبیت خود را از دست داده است گفت: بقایای اخوان المسلمین تاثیر محدودی خواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالفتاح السیسی نامزد انتخابات ریاست جمهوری مصر در گفتگو با روزنامه الشرق الاوسط چاپ لندن اظهار داشت: امنیت خلیج فارس جزء امنیت مصر محسوب می شود و ما هرگز اجازه نخواهیم داد آسیبی به آن برسد.

وی خاطرنشان کرد: اخوان المسلمین در حال حاضر مقبولیت خود را به طور کامل از دست داده است. اخیرا آشکار شد که همکاری کاملی میان اعراب [برای مقابله با اخوان المسلمین] به وجود آمده است که نتیجه آن پایان بخشیدن به حضور منطقه ای و بین المللی اخوان المسلمین خواهد بود و این یعنی اینکه بقایای اخوان المسلمین تاثیر محدودی خواهند داشت اما با این حال مصر و کشورهای حاشیه خلیج فارس باید نسبت به این مسئله هوشیار باشند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری مصر افزود: ما به امنیت مصر و خلیج فارس و تمامی کشورهای عربی اهتمام می ورزیم و این مسئله قابل چشم پوشی نیست. ما برای افزایش همکاری میان کشورهای حوزه نیل تلاش خواهیم کرد و این همکاری بر اساس دوستی و احترام متقابل و عدم دخالت در امور داخلی یکدیگر است.

کد خبر 2298373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha