۴ خرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۰۴

قهرمان لیگ بیست و دوم تنیس روی میز فردا معرفی می‌شود

قهرمان لیگ بیست و دوم تنیس روی میز فردا معرفی می‌شود

بیست و دومین دوره مسابقات تنیس روی میز لیگ باشگاه‌های کشور که با حضور تنها پنج تیم آغاز شد و در میانه راه هم با انصراف یک تیم مواجه شد، پس از گذشت پنج ماه روز دوشنبه با معرفی تیم قهرمان به کار خود پایان می‌دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم پتروشیمی بندرامام که در دیدار رفت مرحله فینال مسابقات تنیس روی میز لیگ باشگاه‌های کشور صاحب پیروزی شد شانس بیشتری برای کسب عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها دارد.

این تیم در دیدار رفت فینال که چهارشنبه گذشته در بندرامام برگزار شد با نتیجه 6 بر 2 دانشگاه آزاد را شکست داد. با این اوصاف اگر شاگردان پیمان حسنی که سال گذشته بعد از بانک دی در رده دوم جدول رده‌بندی ایستادند و نایب قهرمان شدند ، در دیدار برگشت هم با هر نتیجه‌ای صاحب برتری شوند، قهرمان این فصل از مسابقات خواهند شد.

البته دانشگاه آزاد هم برای کسب عنوان قهرمانی شانس دارد اما فقط به شرط پیروزی 6 بر صفر یا 6 بر یک؛ این در حالی است که اگر دیدار روز دوشنبه با نتیجه مشابه دیدار رفت یعنی 6 بر 2 به سود دانشگاه آزاد تمام شود، گیم شماری قهرمان این فصل را مشخص خواهد کرد.

در هر صورت با برگزاری دیدار برگشت فینال، بیست و دومین دوره مسابقات تنیس روی میز لیگ باشگاه‌های کشور پس از پنج ماه به پایان می‌رسد. این رقابت‌ها با حضور پنج تیم آغاز شد اما بعد از پایان مرحله دوره‌ای،  تیم تله کابین گنج نامه همدان از حضور در دیدارهای نیمه نهایی انصراف داد.

برنامه دیدار نهایی مسابقات تنیس روی میز لیگ باشگاه های کشور به این شرح است:

دوشنبه 5 خردادماه

دیدار برگشت فینال

* دانشگاه آزاد تهران - پتروشیمی بندرامام (ساعت 15 - آکادمی بین‌المللی تنیس روی میز مجموعه انقلاب)

کد خبر 2298375

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha