۴ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۳۵

تکواندو قهرمانی آسیا - تاشکند؛

کرسی جهانی پولادگر در میدان آسیایی/ دیدار مهماندوست و ملی پوشان ایرانی

کرسی جهانی پولادگر در میدان آسیایی/ دیدار مهماندوست و ملی پوشان ایرانی

در حالی که طی یک سال گذشته مسئولان فدراسیون تکواندو کشورمان اکثر کرسی های آسیایی و جهانی خود را از دست داده بودند با حکم رئیس فدراسیون جهانی پولادگر صاحب کرسی جهانی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در حاشیه برگزاری بیست و یکمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی آسیا رئیس فدراسیون تکواندو کشورمان با حكم رييس فدراسيون جهاني تكواندو به عنوان نايب رييس كميته آموزش و توسعه فدراسيون جهاني منصوب شد.
 
سيد محمد پولادگر که سال گذشته در دو انتخابات جهانی و آسیایی عضویت در هیات اجرایی فدراسیون جهانی و نایب رئسیی اتحادیه آسیا را از دست داده بود با حكم دكتر "چو"، رييس فدراسيون جهاني تكواندو به عنوان نايب رييس كميته آموزش و توسعه فدراسيون جهاني تكواندو منصوب شد. 
 
مشخص نیست چرا رئیس فدراسیون تکواندو کشورمان با آن کرسی های با اهمیت چگونه به نایب رئیسی یک کمیته در فدراسیون جهانی رضایت داده است؟ ولی نکته مهم اینکه رئیس فدراسیون کشوری که یکی از قدرتهای جهان تکواندوست هنوز بعد از نزدیک به 15 سال رياست موفق به تثبیت جایگاهی تاثیرگذار در فدراسیون جهانی نشده است. 
 
نکته مهم دیگر اینکه چگونه است که مسئولان فدراسیون جهانی در حاشیه مسابقات قهرمانی آسیا به فکر انتصاب پولادگر افتاده اند؟ به نظر می رسد برگزاری جام های متعدد به نام سفیر کره و رایزنی های گسترده سرانجام به اهداء یک کرسی بی اهمیت جهانی در جریان مسابقات آسیایی به پولادگر شده است. 
 
اما از تاشکند خبر می رسد که با تصمیم کمیته برگزاری مسابقات، تمامی تیم های شرکت کننده در این دوره از رقابتهای قهرمانی آسیا در هتل ازبکستان مستقر شده اند. همین موضوع نیز باعث برخورد ملی پوشان کشورمان با دیگر تکواندوکاران خارجی شده است که در این میان دیدار و گفتگوی مهماندوست با اعضای تیم ملی بخصوص ذوالقدر و پولادگر در نوع خود جالب بود.
 
بیست و یکمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی آسیا از امروز در تاشکند آغاز شده و تا روز چهارشنبه ادامه دارد. 
 
 
کد خبر 2298441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha