۴ خرداد ۱۳۹۳، ۱۷:۰۸

محمود خوردبین:

ملاقاتم با رحیمی دوستانه بود/ کار در پرسپولیس بسیار سخت است

ملاقاتم با رحیمی دوستانه بود/ کار در پرسپولیس بسیار سخت است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه ملاقاتش با مدیر عامل باشگاه دوستانه بود، گفت: رفاقت‌ من با علیرضا رحیمی هم دانشجویی و هم فوتبالی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود خوردبین پس از نشست امروز یکشنبه خود با مدیر عامل باشگاه پرسپولیس، ضمن بیان مطلب فوق افزود: این نشست، مناسبت خاصی نداشت، غیر از اینکه دوستان قدیمی هستیم و دوستی ما به زمانی بر می‌گردد که دانشجوی دانشکده تربیت بدنی تهران بودیم. در واقع این دوستی، هم دانشجویی و هم فوتبالی است. به هر حال ایشان تازه وارد فوتبال نشده است.

وی ادامه داد: وقتی علیرضا رحیمی مدیر عامل باشگاه پرسپولیس شدند، بحث‌هایی را شنیدم. البته هر نظری در جای خودش مورد احترام است، اما رحیمی حداقل ورزشی بوده و فوتبال بازی کرده است. مدیریت فوتبالی هم انجام داده و تحصیلات این کار را هم دارد. اینها فاکتورهای مهمی هستند، البته باید اذعان کرد مشکلات در پرسپولیس زیاد است و همه ما باید به فکر کمک به پرسپولیس باشیم.

سرپرست پیشین تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: حدود دو ساعت در دفتر علیرضا رحیمی بودم اما خیلی نتوانستیم صحبت کنیم. در اتاقش باز بود و یک روند در حال انجام امور، مذاکره، گفتگوی تلفنی و بررسی نامه‌ها بودند. اینکه در اتاقش باز است، خیلی هم خوب است ولی سرش واقعا شلوغ و کارش خیلی زیاد و سخت است.

خوردبین درباره اینکه آیا با توجه به اشراف و سابقه‌ای که روی مسائل تیم دارد، بحث همکاری هم وجود دارد یا نه، تصریح کرد: به هیچ وجه چنین مساله‌ای مطرح نشد. یک دیدار دوستانه بود. البته چند نکته و پیشنهاد هم به نظرم رسید که به ایشان منتقل کردم.

وی که با سایت باشگاه پرسپولیس صحبت می‌کرد، یادآور شد: درباره شرایط تیم در فصل آینده افزود: به نظرم الان نمی‌شود قضاوت کرد، اما به طور کلی انتظار می‌رود شرایط خیلی بهتر از سال قبل بشود. در این فصل در بخش مدیریت و کادر فنی مشکل نداریم.

سرپرست پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در پایان گفت به نظرم علی دایی در این فصل با آرامش بیشتر و مشکلات مالی کمتر کار خواهد کرد. با فرض حفظ استخوانبندی تیم، بازیکنان نسبت به فصل قبل هماهنگ‌تر و آبدیده‌تر شده‌اند. من سال قبل هم گفته بودم، تیم بهتر نتیجه می‌گیرد و اگر آنها را دو، سه سال حفظ کنیم خیلی بهتر هم خواهند شد.

کد خبر 2298940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha