۵ خرداد ۱۳۹۳، ۱۷:۲۶

تکواندو قهرمانی آسیا - تاشکند؛

فرزان عشورزاده به مدال طلا دست پیدا کرد/ مدال برنز برگردن رشیدی

فرزان عشورزاده به مدال طلا دست پیدا کرد/ مدال برنز برگردن رشیدی

تکواندوکار وزن دوم تیم ملی کشورمان در اولین روز از رقابتهای تکواندو قهرمانی آسیا در بخش مبارزه با شکست تمامی رقبای خود به مدال طلای بخش مردان دست پیدا کرد. همچنین در بخش بانوان تکواندوکار وزن 49 کیلوگرم ایران موفق شد مدال برنز این دوره از مسابقات را برگردن بیاویزد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این دوره از مسابقات که با حضور تکواندوکارانی از 32 کشور آسیایی به میزبانی ازبکستان در کاخ ورزش شهر تاشکند جریان دارد فرزان عشورزاده در اولین دیدار خود به مصاف کایر بیک از قزاقستان رفت و با نتیجه 14 بر 13 حریف خود را شکست داد.

وی در دومین دیدار "ورسی یف" از تاجیکستان را با نتیجه 13 بر یک از پیش رو برداشت و در ادامه "علی اسیری" از عربستان را 19 بر 11 شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کرد.

عشورزاده با استفاده از فیزیک بدنی مناسب و بهره بردن از تکنیک‌های بالا روی سر و صورت حریف موفق شد در مرحله نیمه نهایی "چانگ مین هو" از کره جنوبی را 24 بر 9 شکست داده و راهی بازی پایانی شود.

نماینده شایسته کشورمان برای کسب مدال طلا به مصاف "وان دی" از ویتنام رفت و با پیروزی 18 بر 2 صاحب نشان طلا شد.

همچنین در بخش بانوان نیز پریسا رشیدی در وزن 49 کیلوگرم در دیدار ما قبل فینال برابر حریفی از اردن شکست خورد و مدال برنز را به خود اختصاص داد. رشیدی ابتدا تکواندوکار قزاقستانی را 9 بر یک شکست داد و در مبارزه دوم هم حریف مالزیایی خود را 12 بر 6 شکست داد اما در دیدار ماقبل از فینال با نتیجه 21 بر 10 به یک اردنی باخت و مدال برنز گرفت.

 

کد خبر 2299681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha