۷ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۰۵

قربانی با مهر مطرح کرد:

پنج ماه پیش تصمیم گرفتم به صبا بروم/ با کادرفنی صبا تجربه خوبی داشتم

پنج ماه پیش تصمیم گرفتم به صبا بروم/ با کادرفنی صبا تجربه خوبی داشتم

مدافع تیم فوتبال صبای قم با تاکید بر اینکه پنج ماه قبل تصمیم گرفته به صبای قم برود، گفت: انگیزه زیادی دارم تا تجربه بد خود در لیگ سیزدهم را با پیراهن صبا در لیگ چهاردهم جبران کنم.

پیروز قربانی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص دلایل جدایی خود از تیم راه آهن و پیوستنش به صبا و همچنین چشم انداز این تیم در لیگ چهاردهم گفت: من 5 ماه پیش تصمیم گرفتم که به تیم صبا بروم چون شناخت خوبی از صمد مرفاوی داشته و رفاقت خوبی نیز با ساکت الهامی دارم ضمن اینکه با این کادرفنی تجربه خوبی در تیم مس داشتم.

وی در همین خصوص افزود: انگیزه زیادی دارم تا تجربه بد خود در لیگ سیزدهم را با پیراهن صبا در لیگ چهاردهم جبران کنم و ناکامی های خود در فصل قبل را فراموش کنم. در واقع می خواهم در صبا به آرامش برسم و توانایی های خود در این تیم را نشان دهم چون در فصل قبل کادرفنی راه آهن این فرصت را به من ندادند.

مدافع پیشین راه آهن تاکید کرد: صبا سابقه حضور در لیگ قهرمانان آسیا و قهرمانی در جام حذفی را دارد که این موارد پتانسیل بالای این تیم را نشان می دهد بنابراین اگر صبا خوب بسته شود می تواند موفقیت‌های سالیان نه چندان دور خود را تکرار کند. من نیز همه تلاش خود را خواهم کرد تا در موفقیت‌های آتی صبا نقش داشته باشم.

کد خبر 2299737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha