۵ خرداد ۱۳۹۳، ۱۹:۴۴

برگزیدگان جشنواره «نشانه‌نوشته پیامبر اکرم» معرفی شدند

برگزیدگان جشنواره «نشانه‌نوشته پیامبر اکرم» معرفی شدند

در اختتامیه جشنواره «نشانه‌نوشته پیامبر اکرم» که به منظور طراحی نشانه‌نوشته (لوگوتایپ) با نام رسول بزرگوار اسلام برگزار شد، برگزیدگان و شایستگان تقدیر این جشنواره معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از برگزاری 5 جلسه متوالی هیات داوری جهت انتخاب آثار برگزیده و برتر طراحی «نشانه‌نوشته پیامبر اکرم» جلسه نهایی با شرکت اعضای هیات داوران و با حضور مجید مجیدی رئیس جشنواره روز یکشنبه 21 اردیبهشت برگزار شد.

بر اساس نظر هیات داوران از میان 40 اثر راه یافته به مرحله نهایی جشنواره و نمایشگاه، هیات داوران در مجموع 8 اثر را انتخاب کرد که سه اثر دارای ویژگی های برتر و شایسته تری نسبت به دیگر آثار بودند.

سیدمحمد حسینی، باقر جعفری و علیرضا ذاکری به ترتیب نفرات اول تا سوم این جشنواره انتخاب شدند و همچنین هیات داوران از میان آثار منتخب نمایشگاه 5 اثر را شایسته تقدیر دانست که عبارتند از داود رحیمی، سیدمصطفی سیدابراهیمی، محسن صفایی، حجت مجرد و محمدرضا ملاحسینی.

این جشنواره با ریاست مجید مجیدی و دبیری ابراهیم حقیقی برگزار شد و مصطفی گودرزی مشاوره علمی - هنری و حجت ناصری دبیری اجرایی این جشنواره را بر عهده داشتند. همچنین ابراهیم حقیقی، صداقت جباری، جلیل رسولی، حبیب‌الله صادقی، مسعود نجابتی آثار این جشنواره را داوری کردند.

مراسم اختتامیه جشنواره «نشانه‌نوشته پیامبر اکرم» عصر امروز دوشنبه 5 خردادماه در خانه هنرمندان برگزار شد.

 

کد خبر 2299749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha